آیا زمان خوبی برای خرید آپارتمان در پردیس است برای سود آوری

بعد از خرید خانه چه کارهایی را نباید انجام داد؟

من در تجربه خود دریافته ام که تنها چیزی که به شما ایده ای از ارزش آینده می دهد، موقعیت ملک و میزان پرداختی برای آن است.نکته اصلی این است که چقدر می توان از یک خانه انتظار داشت که قدردانی کند، که به نوبه خود به اقتصاد کلی و اتفاقاتی که در یک شهر خاص یا یک محله خاص و غیره روی می دهد بستگی دارد.اما اگر خانه‌ای قدیمی را در محله‌ای بخرید که انتظار دارید آن را اصیل‌سازی کنید، قبل از اینکه اصالت‌سازی اتفاق بیفتد.

بعد از خرید خانه چه کارهایی را نباید انجام داد؟

احتمالاً درصد بیشتری نسبت به خانه‌های جدید در نزدیکی بازده خواهید داشت.فروش آپارتمان در پردیس دیوار و به خوبی می‌دانیم که اگر خانه ارزانی در محله‌ای خوب داشته باشید، قیمت خانه‌های خوب با بالا رفتن قیمت خانه‌های ارزان قیمت را بالا می‌برد.برای نشان دادن، من خانه متحرکی را در مکانی می شناسم حمایت شده توسط برند پوش چگونه صدها لینک معتبر به وب سایت خود دریافت می کنید؟با استفاده از یک سرویس انتشار اخبار می توانید در عرض امن از سایت های معتبر دریافت کنید.

قیمت های فعلی بازار مسکن

من با یک کلمه کلیدی که مهم است پاسخ خواهم داد اگر مکان در یک محله خوب است، سمتی که باد دلپذیری دارد، بهتر است یک معامله در آنجا پیدا کنید.هرگز ضرری نخواهد داشت.در صورتی که یکی از اعضای خانواده، خانواده یا نوادگان بخواهند زندگی کنند، مکان قابل سکونت خواهد بود.برای افزودن بیشتر، ببینید واقعاً چقدر تعمیر مورد نیاز است و این بخشی از هزینه واقعی است.آخر از همه و همچنین در پاسخ های دیگر ذکر شده است.

قیمت های فعلی بازار مسکن

من سرمایه‌گذاری کرده‌ام، خانه‌های قدیمی را با سلیقه بازسازی کرده‌ام. برجسته در نویسنده خانه ای بخرید که به راحتی بتوانید بخرید. بسیاری از مردم خانه‌هایی را در بالاترین حد خود می‌خرند، و این یک اشتباه بزرگ برای اکثر افراد است. هرگز از توقیف و یا مشکلات دوری نکنید.خانه ای با زیبایی شناسی بد و “استخوان” فوق العاده پیدا کنید. خانه ای را بخرید که از بیرون مناسب به نظر می رسد اما دارای زشتی سطحی درونی است رنگ ناخالص، فرش و غیره.

پیش بینی بازار مسکن

تا زمانی که سیستم های اصلی فوق العاده هستند لوله کشی، برق، سقف و غیره، چیزهای سطحی را می توان اصلاح کرد استاندارد جدید برای مدیریت بررسی موقعیت مکانی مقرون به صرفه نظرات محلی و مدیریت برای کسب ‌وکار من فقط در ماه برای هر مکان. بدون نیاز به قرارداد حسابدار بازنشسته در دوران بازنشستگی نویسنده دارایی است.

پیش بینی بازار مسکن

بعد از خرید خانه چه کارهایی را نباید انجام داد؟قبل از اینکه مستقر شوید و به چیزها عادت کنید، بازسازی کنید. به عنوان مثال، کانترهایی که کوارتز نیستند، نیازی به تعویض ندارند، صاحبان قبلی می توانستند از آنها استفاده کنند. جزیره من به نظر کاشی است اما خطوط دوغاب ندارد. من ظاهر را دوست ندارم اما اکنون 5 سال است که در خانه هستم جزیره خوب است. من می‌توانستم هزاران نفر را برای تغییر آن هزینه کنم، اما بعد از آن نیاز به تغییر می‌کنم، آنها نیز ورقه‌های ساده‌ای هستند.

خط آخر

من حتی به آن چیزها نگاه نمی کنم و آنها کار می کنند. می شد خریداران بار اول باید صندوق اضطراری بزرگ داشته باشند، بنابراین اگر از آن برای تزیین کانتر استفاده می کنند، آن را ندارند.پرداخت وام مسکن من در ماه بود. تا سال  من آن را به پرداخت کردم، همانطور که همه می‌دانند، چند سال اول وام مسکن، مقدار بسیار کمی از پرداخت به اصل پرداخت می‌شود. ما در سال بازپرداخت مالی کردیم و برای بازسازی آن و پرداخت هزینه ماشین برداشتیم.

وام جدید در سال در ماه بود. این یک وام 30 ساله با نرخ ثابت بود. حدوداً در سال قیمت اجاره در سراسر و به ویژه در مناطقی که شغل وجود دارد، شروع به افزایش سرسام آور شد و طی 5 تا 8 سال تقریباً دو برابر شد. دوستان من که هنوز اجاره نشین هستند به راحتی می توانم بگویم که خرید خانه همیشه سرمایه گذاری خوبی نیست.در واقع، می تواند بسیار بد باشد. 2 تا از خانه های من فاجعه بود.برای اینکه یک خانه یک سرمایه گذاری خوب باشد . باید هر سال ارزش آن را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *