آیا زندگی کردن در طبقات بالا برای نوزاد خطر آفرین است؟

ایجاد شرایط مناسب برای کودک در آپارتمان

دورانی که بلندمرتبه ها فقط مختص افراد مجرد و زوجین است، گذشته است. امروزه، حتی خانواده ها نیز زندگی در آپارتمان های بلند را دوست دارند! در واقع، امروزه خانواده‌ها در سرتاسر ایران به سوی آنها هجوم می‌آورند و به نظر می‌رسد هیچ مانعی برای عشق آنها به زندگی در آپارتمان وجود ندارد، حتی کودکان نوپا.

آیا زندگی کردن در طبقات بالا برای نوزاد خطرآفرین است؟

اگر «خانواده‌های بلندمرتبه» را در گوگل جستجو کنید، مقالات زیادی در مورد اینکه چگونه زندگی در یک ساختمان بلند با یک کودک نوپا ایده ضعیفی است پیدا خواهید کرد. با این حال، افزایش تعداد خانواده‌هایی که کودکان نوپا را برای زندگی در آپارتمان انتخاب می‌کنند، نشان می‌دهد که ممکن است همیشه حق با گوگل نباشد. این مقاله که توسط مسکن دزتودی آماده شده است را با دقت مطالعه کنید.

قطعا همینطور است. بر خلاف آنچه برخی از مردم فکر می کنند، صخره های زندگی بلند و حتی در کودکان نوپا شگفت انگیزتر است! اگر می‌خواهید بر خرد متعارف تکیه کنید، ممکن است زندگی در آپارتمان را با شکست‌های مسکن عمومی، از جمله محیط‌های بدون حیاط و بایر برای کودکان مرتبط کنید. اما امروز دیگر اینطور نیست.

مزایای بزرگ کردن کودکان نوپا در آپارتمان چیست؟

اگر به سفر رفته اید و در هتل اقامت کرده اید، احتمالاً از قبل تصوری از اقامت در یک بلندمرتبه دارید. بیشتر هتل‌ها و استراحتگاه‌های شیک امروزه ساختمان‌های مرتفعی هستند که دارای یک سالن استراحت دنج، یک سالن ورزشی، یک پاساژ، یک منطقه شنا و بسیاری موارد دیگر هستند.تصور کنید با چنین راحتی و آسودگی زندگی می کنید و هر روز چنین احساس غرور دارید. یعنی زندگی کاندویی!

امروزه، بسیاری از والدینی که آپارتمان هایی را برای زندگی در جنگل شهری انتخاب کرده‌اند، از مزایای بزرگ کردن کودکان نوپا در یک ساختمان بلندمرتبه بهره می‌برند. در اینجا برخی از مزایای بزرگ کردن بچه ها در کاندو و اینکه چرا باید لانه خود را در یک ساختمان بلند مرتب کنید، آورده شده است:

وقت بیشتر با بچه ها

در ایران زندگی در یک خانه مجردی که دور از محل کار شماست، ساعات ارزشمندی را با فرزندانتان از شما سلب می کند. این امر به ویژه برای کودکان نوپا که همیشه دوست دارند با والدین خود وقت داشته باشند بسیار مهم است. اگر در یک آپارتمان نزدیک محل کار خود زندگی می کنید، می توانید زودتر به خانه بروید و زمان بیشتری را با فرزندان خود بگذرانید. به جای اینکه وقت و انرژی خود را در ترافیک هدر دهید، در خانه خواهید بود تا با کودکان نوپا با ارزش خود بازی کنید و خاطرات جدیدی خلق کنید.

خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان برای سرمایه گذاری و ورود به بازار مسکن

بسیاری از مکان های سرگرم کننده برای بچه ها در این نزدیکی هست

زندگی در آپارتمان های مرتفع به شما و کودکان نوپاتان این امکان را می دهد که از زندگی شهری نهایت استفاده را ببرید. امروزه اکثر آپارتمان ها در مکان‌های استراتژیک قرار دارند، با پارک‌های باز، مکان‌های بازی و موزه‌هایی که برای کودکان مناسب هستند.

نزدیک به کلینیک ها و بیمارستان ها

اگر کودک نوپایی در خانه دارید، اهمیت داشتن کلینیک ها و بیمارستان ها را در نزدیکی خود می دانید. از آنجایی که ساختمان‌های مرتفع بیشتر در مناطق شهری قرار دارند، می‌توانید اطمینان داشته باشید که در صورت نیاز به مراقبت‌های پزشکی فوری، بیمارستان‌ها و کلینیک‌هایی دارید تا فرزندتان را به آنجا بیاورید.

امن و امان

به عنوان یک پدر و مادر، امنیت فرزندتان اولویت اصلی شماست. این قطعا چیزی است که یک آپارتمان فراهم می کند. آپارتمان ها امنیت 24 ساعته را ارائه می‌کنند، با نگهبانان سرگردان در حالی که شب‌ها آرام می‌خوابید، منطقه را چک می‌کنند. ساختمان های بلند همچنین مجهز به دوربین های مدار بسته، امکانات ایمنی آتش نشانی و امکاناتی هستند که برای ایمنی بسیار مهم هستند.

امکانات مناسب برای کودک

کودکان نوپا عاشق کاوش و تفریح ​​هستند. آنها عاشق آب هستند و سر استخرها دیوانه می شوند. تصور کنید اگر ساختمانی که در آن زندگی می کنید استخر مخصوص بچه های خود را داشته باشد، کودک نوپای شما چقدر خوشحال می شود! برخی از ساختمان های مرتفع در تهران همچنین دارای سکوهای تماشا هستند که در آن شما و فرزندتان می توانید از منظره لذت ببرید، و همچنین یک کلوپ که در آن می توانید در تعطیلات آخر هفته با خانواده ارتباط برقرار کنید.

آینده نگری سرمایه گذاران هوشمند با ورود به بازار املاک و مستغلات

چگونه کودک نوپا خود را در کاندو ایمن نگه دارید؟

صرف نظر از جایی که در آن زندگی می کنید، به عنوان یک والدین، مهم است که اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از ایمنی کودک نوپا در همه زمان ها انجام دهید. در حالی که زندگی در کاندو مطلوب است و امروزه بسیاری از آپارتمان های مرتفع برای پذیرایی از خانواده‌های دارای بچه طراحی شده‌اند، این بدان معنا نیست که شما فقط می‌توانید اجازه دهید کودک نوپا بدون مراقبت در اطراف بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *