احداث و فروش آپارتمان در پردیس به وسیله سرمایه گذاران خارجی

مشاوره املاک و مستغلات: اجاره در مقابل. خرید خارج از کشور

بخشی از تنوع بخشیدن به دارایی های شما، انتخاب هوشمندانه در مورد سرمایه گذاری شما است. هیچ‌کس نمی‌خواهد روی چیزی سرمایه‌گذاری کند که مطمئناً مزخرف است. املاک و مستغلات در خارج از کشور می تواند یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری باشد. اما چیزهای بیشتری به جز یافتن سرمایه گذاری اجاره وجود دارد. خرید آپارتمان در پردیس چگونه با سرمایه گذاری های خارج از کشور همراهی می کنید؟ و آیا در وهله اول باید در خارج از کشور املاک بخرید؟

مشاوره املاک خارجی برای سرمایه گذاران بین المللی

توصیه های زیادی در زمینه املاک و مستغلات برای افرادی که می خواهند در خارج از کشور در مقابل بازار محلی خود سرمایه گذاری کنند وجود ندارد. چه به دنبال خرید خانه برای خود باشید، چه برای اخذ شهروندی سرمایه گذاری کنید یا به دنبال ایجاد منبع درآمد دیگری باشید، خرید خانه در خارج از کشور می تواند ایده خوبی باشد. در این مقاله، من تمام مشاوره‌های مربوط به املاک و مستغلات را که در مورد سرمایه‌گذاری بین‌المللی املاک و مستغلات به آن نیاز دارید، به شما می‌دهم.

سرمایه گذاری در خارج از کشور ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد. چگونه می توانید در آن موفق باشید؟ این واقعاً فقط به این بستگی دارد که چه کسی و چه چیزی می دانید.  من و تیم من با کارشناسان املاک در سراسر جهان کار کرده ایم . حتی یک کلاس کارشناسی ارشد املاک و مستغلات ارائه می دهد تا به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به طور موثر در بازارهای با احتمال بالا برای افزایش بازده و قدردانی سرمایه گذاری کنید، که توسط افرادی که قبلاً این کار را انجام داده اند آموزش داده شده است.

چگونه املاک خود را در خارج از کشور مدیریت کنیم

برای بسیاری از کسانی که عمدتاً به سفر در سراسر جهان علاقه مند هستند، مشاوره املاک و مستغلات آخرین چیزی است که در جستجوی آن هستند. آنها می خواهند دنیا را کشف کنند و از سبک زندگی همیشگی سفر لذت ببرند.. هر جا می رفتم دنبال فرصت بودم. و همه جا بودند. بنابراین، زمانی که تصمیم گرفتم سفر خود را کند کنم و استراتژی Trifecta خود را اجرا کنم ، بهترین مکان ها را برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سراسر جهان می شناختم تا بهترین معاملات و بیشترین مزایا را داشته باشم.

مالیات خود را کاهش دهید و ثروت خود را متنوع کنید

Nomad Capitalist به بیش از 1000 مشتری با ارزش خالص کمک کرده است که رشد کنند و از ثروت خود در برابر مالیات های بالا و دولت های حریص محافظت کنند. بیاموزید که چگونه رویکرد حقوقی و جامع ما می تواند به شما کمک کند. اما مزایا و معایبی برای اجاره و خرید وجود دارد، چه در ایالات متحده زندگی کنید و چه در سراسر جهان سفر کنید. در اینجا یک مقایسه سریع از مزایا و معایب اصلی هر رویکرد وجود دارد.

انتخاب محله مناسب جهت خرید و پیش خرید آپارتمان برای کسب سود توسط خریداران

اجاره ها انعطاف پذیری را فراهم می کنند

اولین کسب و کارم را در جوانی در ایالات متحده شروع کردم. در این مقطع از زندگی، مکان هایی را که در آن زندگی می کردم اجاره کردم. اسمش را گذاشتم «خریدن صبر».  من بعداً در دهه 20م در زمانی که پایین ترین نقطه در بازاری بود که خریدم بود، خانه ای خریدم. من قبلاً به طور قابل توجهی در حال سفر بودم، و زمانی که ایالات متحده را به طور کامل ترک کردم، هنوز صاحب این خانه بودم که در نهایت آن را فروختم و پول را به جیب زدم.

سپس اولین پایگاه خود را در مالزی راه اندازی کردم که در آنجا اجاره می کردم. در آن زمان اجاره برای من کارساز بود. من تازه شروع به ایجاد این تجارت جدید به نام Nomad Capitalist کرده بودم و واقعاً مطمئن نبودم که می‌خواهم به کجا برود.  گهگاه به افرادی که سوال می‌پرسیدند کمک می‌کردم، اما واقعاً بیشتر از این نبود. در این مرحله، Nomad Capitalist در مراحل گذار از یک سرگرمی به یک تجارت بود.

با اجاره دادن در این مدت تونستم پول بیشتری بگیرم.

خانه های اجاره ای بسیار زیبایی در کوالالامپور وجود دارد. من با مهاجران زیادی در آنجا ملاقات کرده ام که مکان های زیباتری نسبت به محل زندگی من اجاره می کنند. با 2000 دلار در ماه، می توانید یک مکان بسیار زیبا داشته باشید. با 3000 دلار در ماه اجاره، می توانید در مکانی به زیبایی تاج محل زندگی کنید. فروش آپارتمان در پردیس دیوار اجاره در برخی از بازارهای خارج از کشور واقعاً ارزان است. در حالی که به عنوان صاحبخانه در مالزی بازدهی بسیار پایینی خواهید داشت، بازارهای دیگر مانند کلمبیا یا گرجستان بازدهی بسیار بالاتری دارند.

توافق خریدار و فروشنده بر سر قیمت فروش و پیش فروش آپارتمان

 به همین دلیل، ممکن است خرید در مکانی مانند کلمبیا یا گرجستان به جای مالزی منطقی تر باشد.   من در ابتدا اجاره کردم زیرا برای موقعیت مالی من در آن زمان کار می کرد و می خواستم در اجاره انعطاف پذیری داشته باشم. مطمئن نبودم تا کی می خواهم آنجا باشم. من هنوز می خواستم سفر کنم یا احتمالاً به جای دیگری نقل مکان کنم. بنابراین، تصمیم گرفتم که زمان خرید خانه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *