استارت خرید آپارتمان در پردیس با قیمت پایین

فرصت منحصر به فرد خرید ملک در مسکن مهر پرند با قیمت مناسب

اهمیت نحوه مذاکره با کارشناسان فروش و پیش فروش

تحقیقات خود را شروع کنید: صدها ملک برای فروش در ترکیه وجود دارد، درست مانند بسیاری از دلالان املاک و مستغلات. قبل از اینکه به دنبال ملک در ترکیه بگردید، می توانید برای آسان تر کردن کار، مشاور املاک و مستغلات مناسب را پیدا کنید. برای این کار، می‌توانید با هر کسی که می‌شناسید که قبلاً ملکی در ترکیه خریده است، مشورت کنید و از آنها بخواهید که چند مشاور املاک را به شما معرفی کنند. یا خودتان با نمایندگان تماس بگیرید. فروش آپارتمان در پردیس شما باید در مورد هر گزینه ای که در اختیار دارید تحقیق کنید.

استارت خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان با قیمت پایین

یک ارتباط عالی با مشاور املاک خود ایجاد کنید تا بتوانند بهترین پیشنهادها را به شما ارائه دهند. قدم بعدی رفتن به ترکیه است. شما می خواهید قبل از خرید در مورد منطقه، جوامع و امکانات اطراف آن بدانید. همچنین می توانید به تور بازرسی املاک ترکیه بروید تا ببینید چه املاکی در دسترس هستند. در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید، سپس ملک را رزرو کنید و قیمت را قفل کنید. برای صرفه جویی در زمان، یک وکیل از طریق وکالت تعیین کنید و کسب را تکمیل کنید.

بوروکراسی و کاغذ بازی

طبق قوانین ترکیه، برخی از نقل و انتقالات املاک می تواند در ادارات ثبت املاک انجام شود. ممکن است از شما خواسته شود که سند مالکیت و سند زمین را امضا کنید، که ممکن است پس از دریافت گواهی سکونت دریافت کنید. از آنجایی که دریافت گواهی سکونت زمان بر و پیچیده است، باید با متخصصان املاک و مستغلات که در ترتیب املاک برای اتباع خارجی تخصص دارند صحبت کنید.

اهمیت نحوه مذاکره با کارشناسان فروش و پیش فروش

ویزا و شرایط اخذ اقامت

خرید ملک مستقیماً به شما حق دریافت مجوز کار یا اجازه اقامت در ترکیه را نمی دهد، مگر اینکه مبلغ سرمایه گذاری 400000 دلار یا بیشتر باشد که پس از آن شما را واجد شرایط دریافت شهروندی ترکیه از طریق برنامه سرمایه گذاری می کند. با این حال، برای ادامه خرید ملک، ابتدا باید شماره شناسایی خارجی خود را از اداره اتباع خارجی TNP دریافت کنید.

حق کمیسیون برای نمایندگان املاک و مستغلات

هزینه دریافت سند مالکیت که به عنوان TAPU ترکیه نیز شناخته می شود، 4 درصد ارزش ملک است. این یک سند قانونی است که مالکیت ملک را از شخصی به شخص دیگر منتقل می کند. فروش آپارتمان در پردیس دیوار حق کمیسیون برای یک مشاور املاک معمولاً 4 درصد ارزش ملک است. در حالی که قیمت مناسبی است، اما می توانید در مورد آن مذاکره کنید.

حق کمیسیون برای نمایندگان املاک و مستغلات

بهترین محله های استانبول برای خرید ملک

ظاهر بصری استانبول در طول دو دهه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است و به محله های دوست داشتنی مجاور گسترش یافته است و لذت زندگی شهری بدون شلوغی را برای مهاجران فراهم می کند. از آنجایی که استانبول یک کلان شهر متنوع است، هر مهاجر شاغل یا بازنشسته ای که به این کشور مهاجرت می کند می تواند مناطق متعدد شهر را برای کشف یک مکان عالی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کشف کند و از آن به عنوان راهی برای کسب شهروندی ترکیه استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *