افزایش امکانات رفاهی در آپارتمان به منظور کاهش هزینه ها

فرصت منحصر به فرد خرید ملک در مسکن مهر پرند با قیمت مناسب

لوازم خانگی

اگر لوازم خانگی همراه خانه نیست، بهتر است خودتان آنها را در تهران بخرید. این به شما این فرصت را می دهد تا لوازم خاصی را که می خواهید و سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر قلب خود را روی یک ست لوازم خانگی از جنس استنلس استیل مشکی گذاشته اید، این شانس شماست! اغلب فروش‌ها و بسته‌هایی وجود دارند که بسته‌های لوازم خانگی را بسیار مقرون به صرفه می‌سازند، بنابراین قبل از انجام ارتقای دستگاه، حتماً گزینه‌های خود را بررسی کنید.

ارتقاء ساختمانی در آپارتمان برای صرفه جویی و کاهش هزینه

همچنین اغلب اتفاق می‌افتد که لوازمی که با یک خانه نوساز ارائه می‌شوند به صورت عمده توسط سازنده زمین برای استفاده در تمام خانه‌های نوساز همسایه خریداری می‌شوند و چشم آنها بیشتر از آن کیفیت به قیمت نگاه می‌کند. اینکه بتوانید لوازم خانگی خود را انتخاب کنید یک ارتقای خانه است که ارزش آن را افزایش می دهد . مواردی که در این مقاله توسط املاک دزتودی به آن اشاره شده را با دقت مطالعه کنید.

نورپردازی

یکی دیگر از ارتقاء ساختمانی جدید که باید از آن اجتناب کرد، روشنایی است. به طور معمول، نوری که به طور استاندارد از سازندگان می آید، دقیقاً همین است – استاندارد. به چراغ‌های استانداردی که سازنده ارائه می‌کند پایبند باشید و بعداً خودتان آنها را ارتقا دهید. به این ترتیب، می‌توانید نورپردازی منحصربه‌فردی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه خاص شما باشد.

 و شما می توانید میزان خرج کردن خود را در تهران کنترل کنید. اگر برای نصب چراغ‌ها یا پنکه‌های سقفی به جعبه‌های برق اضافی در اتاق‌خواب‌ها یا روی جزیره آشپزخانه نیاز دارید، در اینجا چیزی است که باید در نظر بگیرید. اگر در بالا اتاق زیر شیروانی وجود دارد، پس از بسته شدن، از یک برقکار بخواهید کار را برای شما تمام کند.

 با این حال، اگر فضایی به راحتی در بالا وجود ندارد، جعبه را در حین ساخت اضافه کنید. همانطور که قبلاً ذکر شد، زمانی که خانه به گل میخ می رسد، کار برای یک برقکار آسان تر خواهد بود، اما اگر اتاق زیر شیروانی در دسترس باشد، این امر صدق نمی کند.

سخت افزار کابینت

این ساده‌ترین پروژه‌ای است که می‌توانید پس از بسته شدن به تنهایی انجام دهید. صاحبان خانه در تهران می توانند یک الگو را از فروشگاه سخت افزار محلی خود خریداری کنند و سخت افزار کابینت را خودشان نصب کنند. سازندگان معمولاً در سخت افزاری که در دسترس دارند محدود هستند.

توجه به امکانات ساختمان هنگام خرید و پیش خرید واحد های آپارتمانی

با کنار گذاشتن این ارتقا، می‌توانید از بین گزینه‌های متعددی انتخاب کنید و چیزی منحصر به فرد را که فقط سبک شماست، دریافت کنید. این یکی از کم هزینه ترین ارتقاهایی است که می توانید در خانه خود انجام دهید که ارزش افزوده دارد، و یکی از ساده ترین ارتقاهایی است که می توانید خودتان با هیچ ابزاری نصب کنید.

بک اسپلش آشپزخانه

پشتی آشپزخانه نقطه کانونی اصلی اتاق است. باز هم، این منطقه ای است که در آن به جای کمتر، گزینه های بیشتری می خواهید. به الگو و رنگ‌هایی که می‌خواهید فکر کنید و کاشی یا سنگ مناسب پس از ساخت را پیدا کنید. اگر دستی دارید، ممکن است بتوانید این پروژه را به تنهایی تکمیل کنید. انجام این ارتقاء خانه به تنهایی به ارزش خانه شما می افزاید و سازندگان کاشی فرآیند نصب را برای پاشش های پشتی – حتی زیباترین و زیباترین – روشی ساده انجام داده اند که فقط یک یا دو روز از شما کار می برد.

فضای بیرونی

اگر سازنده شما در ایران یک ارتقاء در فضای باز مانند عرشه یا پاسیو ارائه می دهد، باید به چند دلیل دست از کار بکشید. این یک ارتقاء ساخت و ساز جدید است که باید از آن اجتناب کرد. اول، خانه حل می شود، به همین دلیل است که سازندگان معمولاً پیشنهاد می کنند حداقل یک سال قبل از قرار دادن در عرشه یا پاسیو صبر کنید. ثانیاً، ممکن است بخواهید یک عرشه یا پاسیو بزرگتر از پیشنهاد سازنده قرار دهید. با انتظار یک سال یا بیشتر، می توانید اندازه، شکل و مواد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قالب گیری تاج

قالب گیری تاج یک ارتقاء زیبا است، اما متأسفانه، اگر قصد فروش داشته باشید، ارزش زیادی را پس نمی دهد. اگر واقعاً خواهان قالب‌گیری تاج هستید، مشخص کنید که در کدام اتاق می‌خواهید و بعد از بسته شدن، یک پیمانکار استخدام کنید. زمانی که تصمیم به رنگ آمیزی دیوارها گرفتید، ممکن است این پروژه خوبی برای تکمیل باشد.

نتیجه

تعهد به یک خانه جدید در ایران می تواند اعصاب خردکن باشد زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد! بسیاری از به روز رسانی های خانه وجود دارد که ارزش را افزایش می دهد، و بسیاری از ارتقاء ساختمان های جدید را باید اجتناب کرد.

سرمایه گذاری در بازار مسکن و کسب سود از اجاره املاک

 با در نظر گرفتن این موارد هنگام تعهد به ساخت جدید، می توانید اطمینان حاصل کنید که تعداد ارتقاهایی که انتخاب می کنید از کنترل خارج نمی شود. به نوبه خود، قیمت پایه شما تا حد امکان پایین می‌ماند و پروژه‌هایی که برای بعداً ذخیره می‌کنید تا آنجا که می‌توانند آسان و راحت خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *