خرید و فروش آپارتمان در پردیس با قوانین جدید مصوب اتحادیه

 مزایای پیش خرید آپارتمان و اشتیاق مشتریان برای سرمایه گذاری

برای حدود یک دهه، ما به مشتریان و خوانندگان خود توصیه کرده‌ایم که خانه تعطیلات را با سرمایه‌گذاری ترکیب نکنند. مخلوط کردن خرید سبک زندگی با یک سرمایه گذاری جدی ایده خوبی نیست. چند سال گذشته ثابت کرده است که این توصیه درست است. اغلب اوقات، مردم سعی می کنند خانه تعطیلات و سرمایه گذاری را در یک خرید واحد ترکیب کنند. خرید آپارتمان در پردیس دیوار ماشین معمولاً قصد اجاره دادن آن در زمانی است که آنها در آنجا اقامت ندارند.

پیش فروش املاک چیتگر

ممکن است وسوسه انگیز باشد که با املاک خود “چند وظیفه ای” کنید، اما سرمایه گذاری ها باید کاملاً از دارایی های سبک زندگی جدا شوند. ما دلایل و مثال‌های قانع‌کننده‌ای ارائه می‌کنیم که چرا نباید خانه تعطیلات را با سرمایه‌گذاری بهینه اشتباه بگیرید. پس از آن، یک روش بهبود یافته برای دستیابی به بازده و نرخ اشغال بالاتر را به شما نشان خواهیم داد. سرمایه گذاری در شهرها در مقابل شهرک های تفریحی.

تفاوت قیمت خرید و پیش خرید آپارتمان در منطقه 22

عناصری که یک ملک سرمایه گذاری ایده آل را می سازند، لزوماً همان ویژگی هایی نیستند که برای سبک زندگی شما منطقی هستند. در ادامه به برخی از این موارد خواهیم پرداخت. یک قانون سرانگشتی خوب این است که بهترین مکان‌ها برای کسب درآمد احتمالاً جایی نیستند که شخصاً از گذراندن وقت لذت ببرید. مطمئناً، خرید یک کاندو ساحلی ممکن است برج آسمان در ظاهر جذاب به نظر برسد. شهرها تقریباً همیشه بازده اجاره بالاتر و قابلیت اجاره آسان‌تری دارند.

 مزایای پیش خرید آپارتمان

به عنوان مثال، اگر یک سرمایه‌گذار ده سال پیش یک آپارتمان اقامتی در پاتایا خریداری می‌کرد  ، احتمالاً سود چندانی عایدش نمی‌شد. قیمت املاک و مستغلات در شهر بانکوک پایتخت تایلند در عین حال در مناطق مرکزی مانند لومپینی و راچاتوی دو برابر شده است. آپارتمان ها و آپارتمان ها در شهرهای بزرگ از تراکم جمعیت بیشتری بهره مند هستند. جايگزيني پايتخت‌هاي آسيا دشوار است، زيرا آنها خانه اكثريت مشاغل، مدارس برتر، فرودگاه‌هايي كه بهترين ارتباط را دارند و باهوش‌ترين افراد در هر كشور معيني هستند.

نحوه پرداخت در پیش خرید پروژه های در حال احداث

البته، مواردی مانند چین یا میانمار وجود دارد که پایتخت آن نه بزرگترین منطقه شهری کشور است و نه مرکز مالی اصلی آن. با این حال، به طور کلی، پایتخت یک کشور جایی است که همه اقدامات انجام می شود. این به معنای ثبات بیشتر به عنوان مالک ملک است. سواحل و کوه ها ممکن است محبوبیت خود را از دست بدهند یا ارتفاعات و ارتفاعات فصلی داشته باشند .

در حالی که یک مکان برتر برای تعطیلات ممکن است در حال حاضر سیل گردشگران داشته باشد، یک ساحل متفاوت می تواند در چند سال آینده از آن سبقت بگیرد. به یاد داشته باشید: هزاران کیلومتر سواحل بکر در جهان وجود دارد. این فقط این است که دولت ها و کسب و کارها کجا را برای توسعه انتخاب می کنند. این امکان وجود دارد که هر یک از جزایر توسعه نیافته بی شمار جهان تا سال 2050 به « بالی بعدی » تبدیل شود.

 مزایای پیش خرید آپارتمان

خط آخر

یا بیماری همه گیر را به عنوان مثال در نظر بگیرید. بسیاری از مشاغل متمرکز بر گردشگری به دلیل بازدیدکنندگان کمتر، پول خود را از دست دادند. آنها به ورود گردشگران متکی بودند که ممکن است سازگار نباشند، به ویژه زمانی که تحت تأثیر عوامل خارجی قرار گیرند. گردشگران می‌آیند و می‌روند، اما بومی‌ها و مهاجران طولانی‌مدت به آنجا می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *