دلایل کاهش توان مردم جهت خرید آپارتمان در پردیس چیست؟

اقدامات دولت برای کمک به خرید آپارتمان توسط مردم

افزایش ارزش ها قیمت اجاره خانه در ایالات متحده در ماه دسامبر با سرعت متوسطی به افزایش خود ادامه داد، اما افزایش سریع هزینه ها در شهرهایی مانند سانفرانسیسکو و دنور نشان می دهد که اجاره کنندگان با فشار مالی بیشتری روبرو هستند. بر اساس داده های املاک و مستغلات Zillow، قیمت ها در دسامبر در مقایسه با یک سال قبل 3.3 درصد افزایش یافت. فروش آپارتمان در پردیس اگرچه این افزایش کمتر از افزایش اخیر در ارزش خانه است، اما افزایش نرخ اجاره در چندین بازار داغ نشان می دهد.

کاهش توان مستاجران در پرداخت اجاره ماهیانه آپارتمان مسکونی

 که مستاجرانی که تمایل به خرید خانه دارند با چالش های مالی فزاینده ای روبرو هستند. سهم آمریکایی‌هایی که مالک خانه‌های خود هستند از اوج 69.2 درصدی در سال 2004 به 64.4 درصد کاهش یافته است، که نتیجه سقوط بازار مسکن است که باعث «رکود بزرگ» در اواخر سال 2007 شد که اقتصاد ایالات متحده هنوز از بیش از بیش از آن در حال بهبود است. هفت سال بعد از آنجایی که آمریکایی‌های کمتری می‌توانند خانه بخرند

تقاضا برای آپارتمان‌ها و خانه‌های اجاره‌ای

 تقاضا برای آپارتمان‌ها و خانه‌های اجاره‌ای قیمت‌ها را در زمانی که هزاره‌های تازه فارغ‌التحصیل شروع به ترک خانه‌های والدین خود کرده‌اند، افزایش داده است.  بری زیگاس، مدیر سیاست مسکن در فدراسیون مصرف کننده آمریکا، در کنفرانس صنعتی هفته گذشته گفت: “ما منابع مسکن اجاره ای مقرون به صرفه برای پاسخگویی به تقاضا نداریم.” اقتصاددان ارشد Zillow گفت: قیمت اجاره از سال 2000 52٪ افزایش یافته است، در حالی که درآمد برای اجاره کنندگان تنها 25٪ افزایش یافته است.

اقدامات دولت برای کمک به خرید آپارتمان توسط مردم

هزینه‌های بالاتر، پس‌انداز پیش‌پرداخت را برای اجاره‌کنندگان دشوار می‌سازد، که باعث می‌شود آنها برای مدت طولانی‌تری اجاره کنند و خریدهای بالقوه خانه را به تاخیر بیندازند. هامفریس گفت: «لازم نیست که یک اقتصاددان مسکن باشید تا ببینید مشکلی در آنجا وجود دارد . ساخت و سازهای اضافی هنوز رشد قیمت را در سراسر کشور محدود نکرده است. فروش آپارتمان در پردیس دیوار وزارت بازرگانی روز چهارشنبه گزارش داد که سازندگان در سال گذشته 376000 مجتمع آپارتمانی را شکستند که 10.2 درصد نسبت به سال 2013 افزایش داشته است.

توافق مالک و خریدار بر سر قیمت آپارتمان

در مقابل، ساخت خانه های تک خانواده در سال گذشته تنها 1.4 درصد افزایش یافت. اجاره 15.4 درصد در منطقه سان فرانسیسکو جهش کرد و به میانگین هزینه ماهانه 3031 دلار رسید، افزایشی که در سن خوزه منعکس شده است، جایی که قیمت ها 14.5 درصد افزایش یافته و به 3187 دلار در ماه رسیده است. اجاره بها در دنور 10.5 درصد افزایش یافت و به 1817 دلار در ماه رسید.  کانزاس سیتی نیز با رشد قابل توجه 8.5 درصدی به 1204 دلار در ماه رسید.

توافق مالک و خریدار بر سر قیمت آپارتمان

حرف آخر

با این حال، مستاجران در جاهای دیگر استراحت می کنند. در شیکاگو، مینیاپولیس، فیلادلفیا، بالتیمور و واشنگتن دی سی، اجاره بها کمتر از 2.2 درصد افزایش یافت. اجاره در منطقه شهرهای دوقلو مینه سوتا در سال گذشته تنها 0.1 درصد افزایش یافت و به 1501 دلار رسید. افزایش نرخ اجاره همراه با افزایش تقاضای اجاره در سراسر کشور، سرمایه گذاران املاک را در وضعیت بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری از این شرایط قرار می دهد. چرخه فرصت ها و زمان بندی عالی است. این یک عامل دیگر برای اقدام و سرمایه گذاری در حال حاضر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *