سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای خرید آپارتمان در پردیس

نگاهی عمیق به خانه بیندازید

من می بینم که این موضوع همیشه مطرح می شود. مردم می خواهند در سرمایه گذاری کنند، آنها می خواهند با استفاده از روش من خانه بخرند .شاید آنها می خواهند سه یا چهار ماه را به روشی نسبتاً پسند مالیاتی سپری کنند.این امکان وجود دارد که چند ماه در سال را یا چیزهایی مانند آن را خریداری کنید.اما می خواهید از این موضوع خاص آگاه باشید و امور خود را به درستی ساختار دهید. 

نگاهی عمیق به خانه بیندازید

اگر قصد دارید در سرمایه گذاری کنید یا زمانی را سپری کنید، باید ذهنی یا متنوع سازی خود را حفظ کنید و امور خود را به روشی بین المللی بسازید تا مطمئن شوید که مالیات بر املاک را اعمال نمی کنید.فروش آپارتمان در پردیس دیوار اگر شما یک سرمایه‌گذارهستید که در ایالات و مستغلات می‌خرید.این چهار مورد است که می‌خواهید قبل از شروع به کار در مورد آنها فکر کنید. در تجربه شخصی من به عنوان فردی که را ترکم کردن فکر می‌کنم که بازارهای زیادی از کشور پیدا خواهید کرد

مزایا و معایب آپارتمان

 که دارای بوروکراسی بسیار کمتر، هزینه‌های بسیار کمتر، مالیات‌های بسیار کمتر و تعمیر و نگهداری بسیار کمتری هستند. وقتی دو ملک سرمایه گذاری خود را فروختم – آخرین مورد را حدود یک سال پیش فروختم.تفکیک دقیق سپرده گذاری را دریافت کردم. وقتی این املاک را پول نقد پرداخت کردم، اما هنوز هم با دوازده یا پانزده کارمزد کوچک متفاوتی که در حین فروش ملک بیرون آمده بود، این خرابی امانی را دریافت کردم. من جریمه گرفتم چون چمن نیم اینچ خیلی بلند بود. 

مزایا و معایب آپارتمان

من مجبور شدم وکیل را بخواهم و بجنگم تا این اخراج شود قیمت برج رزلند زیرا ما چند روز بعد علف ها را بریده بودیم.اما در حالی که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای من مناسب نیست، ممکن است برای شما مناسب باشد. یا شاید هم نیستند. قبل از تصمیم گیری در مورد املاک و مستغلات دیگری که می توانند بازدهی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورند، نگاه کنید. شما می توانید بخوانید.انواع ایده ها را برای سرمایه گذاری در مکان هایی که طرفدار کسب و کار هستند .

تفاوت قیمت پیش خرید آپارتمان

و می خواهند در آنجا سرمایه گذاری کنید پیدا کنید.  سپس . تیم ما دارای کارمندان و ارتباطات حرفه‌ای است که می‌توانند به شما کمک کنند تا یک برنامه جامع برای کمک به خارج شدن از ساحل داشته باشید. آنها می خواهند سه یا چهار ماه را به روشی نسبتاً پسند مالیاتی را سپری کنند.این امکان برای خارجی ها وجود دارد که چند ماه در سال را زندگی کنند. شما می توانید در آنجا صاحب خانه شوید، یا می توانید سهام یا چیزهایی مانند آن را خریداری کنید.

تفاوت قیمت پیش خرید آپارتمان

اما می خواهید از این موضوع خاص آگاه باشید و امور خود را به درستی ساختار دهید. اگر قصد دارید درسرمایه گذاری کنید یا زمانی را سپری کنید، باید ذهنی وقتی دو ملک سرمایه گذاری خود را درفروختم  آخرین مورد را حدود یک سال پیش فروختم.

خط آخر

اغلب نادیده گرفته می شود در واقع بازترین و رقابتی ترین بازار املاک و مستغلات را دارد. قیمت در شهر مقرون به صرفه و بسیار ثابت است، درهرمترمربع خارجی ها می توانند زمین و خانه آزاد داشته باشند مجتمع پاریز قیمت کانکس مقرون به صرفه تقاضای پایین اجاره و بازده هر یک ذکر شده در بالا، چشم‌ اندازهای متفاوتی را برای سرمایه‌گذاری در ملک ارائه می‌دهند که برخی برای اهداف بلندمدت مناسب‌تر هستند، در حالی که برخی دیگر برای بازگشت سریع اجاره عالی هستند. رای اجاره کوتاه مدت مناسب تر است بازده اجاره کمی بالاتر با قیمت خرید پایین تر از بانکوک ارائه می دهد.بازده اجاره متوسط ​​با کاندوهای بزرگتر که بازده بالاتری را ایجاد می کند خارجی ها می توانند با ویزای توریستی حساب بانکی باز کنند عرضه بیش از حد آپارتمان های یک خوابه در بانکوک مالزی خاص است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *