عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید آپارتمان در پردیس چیست؟

تاثیر تجربه ی بازار مسکن هنگام خرید و فروش واحد مسکونی

افزایش تجربه در قیمت مسکن و پروژه های ساخت و ساز جدید در ترکیه، همراه با پویایی سیاسی محلی بازار مسکن، شرکت های تحقیقاتی، به تحلیل دانشگاه ها فشار می آورند. رشد اقتصادی پایدار ترکیه در 15 سال گذشته، فروش آپارتمان در پردیس پروژه های ساختمانی بزرگی را به همراه بخش مسکن در سراسر کشور ایجاد کرده است.

عوامل تعیین کننده قیمت مسکن در استانبول

این موضوع که در سال‌های اخیر مورد بحث سیاسی قرار گرفته است، سه معیار را هنگام تعیین قیمت مسکن در استانبول ارزیابی می‌کند. به ویژه، تاثیر بحران سیاسی در کشورهای همسایه تقاضای تولید شده توسط خارجیشوک شهروندان ترکیه، رابطه خواص ذاتی مسکن با قیمت مسکن و سرمایه گذاری حمل و نقلی که در سال های اخیر توسط مردم انجام شده است، خرید آپارتمان در پردیس تاثیر آن بر قیمت مسکن را بررسی می کند.

تقاضای کشورهای همسایه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

ترکیه با فضای سیاسی، بحران اجتماعی، اقتصادی در کشور به عنوان کشوری با سنت دموکراتیک بیش از حد خودنمایی می کند. اما در چند وقت اخیر با وجود مشکلات سیاسی و اقتصادی در ایران، سوریه و عراق، شوک عرضه ترکیه در بازار کار ناشی از مهاجرت برنامه‌ریزی‌شده و نابرابر، شوک تقاضا برای کالاهای مصرفی را تجربه می‌کند.

تاثیر تجربه ی بازار مسکن هنگام خرید و فروش واحد مسکونی

تقاضای خارجی در شکل‌گیری قیمت مسکن در استانبول نشان می‌دهد که افزایش قیمت بین 8 تا 13 درصد ناشی از تقاضای کشورهای همسایه در نتیجه مطالعات تجربی تجربه شده است. در حالی که تقاضای خارجی تأثیر مثبتی بر شاخص قیمت دارد، سیاستمداران محلی، سازمان های غیردولتی و مردم استانبول تأیید می کنند که مطالعات تجربی نشان داده است که اجاره مسکن و قیمت ها به دلیل تقاضای کشورهای خارجی افزایش یافته است.

فشار تقاضا بر قیمت مسکن و آپارتمان

فشار تقاضا بر قیمت مسکن به دلیل نیاز به مسکن یک اثر محرک در استانبول برانگیخت و باعث سرمایه‌گذاری مسکن جدید شد. اگرچه این تاثیر موقتی تخمین زده می شود، بسیاری از طرف های متاثر از قیمت بر تداوم آن توافق دارند. فروش آپارتمان در پردیس دیوار این سوال که خواص پروژه های مسکن چگونه بر افزایش قیمت مسکن تاثیر می گذارد همچنان مهم است. پاسخ بر اساس متر مربع خانه، سن، تعداد اتاق ها و تاثیرات محیطی است.

تقاضای کشورهای همسایه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

 تاثیر بر قیمت مسکن و اجاره بهای مسکن به این بستگی دارد که پروژه ها دارای اتاق های بزرگتر یا بیشتر هستند. با توجه به گزینه‌های حمل‌ونقل و عوامل محیطی، ارزش خانه‌های مجهزتر بیشتر است و افزایش سطح دسترسی به نیازها تأثیر صعودی بر قیمت مسکن دارد که تأثیر ملک‌های مسکونی در استانبول را توضیح می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *