فرآیند مذاکره مشاوران املاک در فروش آپارتمان در پردیس

فرصت منحصر به فرد خرید ملک در مسکن مهر پرند با قیمت مناسب

فرآیند مذاکره برای اجاره واحد تجاری

همانطور که فرآیند مذاکره برای اجاره نامه تجاری خود را نهایی می کنید، یک سند اجاره تجاری به شما تحویل داده می شود. این سند یک قرارداد قانونی و الزام آور بین شما (مستاجر) و طرف مقابل (مالک یا مدیر ملک) است. اگر قرارداد را زیر پا بگذارید (در انجام بخشی از معامله خود شکست بخورید)، کسب و کار شما ممکن است مورد شکایت قرار گیرد و مجبور شوید به طرف مقابل خسارت بپردازید. حتماً آن را بخوانید و قبل از امضای آن سؤال بپرسید . برای کمک فروش آپارتمان در پردیس دیوار در اینجا تمام بخش هایی در اسناد وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید.

خوراکی های کلیدی

  • اجاره املاک تجاری همراه با سندی است که یک قرارداد قانونی و الزام آور بین شما، صاحب کسب و کار، و صاحبخانه یا مدیر ملک است.
  • بخش های اصلی در سند اجاره شامل احزاب، تعاریف، محل، اجاره، مدت، سپرده، نگهداری، آب و برق، استفاده/محدودیت ها، مالیات و بیمه، پارکینگ، نگهداری و غیره است.
  • عاقلانه است که یک وکیل قرارداد اجاره نامه را بخواند و به شما کمک کند تا قبل از امضای همه شرایط و بخش ها را درک کنید.
بخش هایی در اسناد اجاره املاک تجاری

بخش های اجاره املاک تجاری

در اینجا بخش های رایج اجاره های تجاری و توضیح مختصری در مورد این بخش ها آورده شده است.

مهمانی

طرفین نام رسمی مستاجر و موجر هستند. مطمئن شوید که کسب و کار شما همان طرفی است که در اجاره نامه توضیح داده شده است، نه شخص شما. اگر مشکلی پیش بیاید، نمی خواهید شخصاً مسئول باشید. ممکن است از شما خواسته شود که برای اجاره نامه ضمانت شخصی بدهید ، اما اسناد همچنان می توانند در نام تجاری باشند.

تعاریف

اصطلاحات مورد استفاده در اجاره نامه تعریف شده است، مانند آنچه “مناطق مشترک” شامل و “منطقه قابل اجاره” به طور خاص تعریف شده است. به این تعاریف توجه کنید تا بدانید برای چه چیزی هزینه می کنید.

محل

فضایی را که اجاره می کنید را توضیح می دهد. بررسی کنید که متوجه شده اید که چگونه فضا اختصاص داده شده است و به طور خاص برای چه چیزی اجاره می پردازید. این شامل CAM – تعمیر و نگهداری منطقه مشترک – است که اگر مراقب نباشید می تواند هزینه پنهانی باشد.

اجاره

نحوه محاسبه اجاره بها و زمان و نحوه پرداخت آن را توضیح می دهد، از جمله اینکه در صورت عدم پرداخت به موقع اجاره چه اتفاقی می افتد. سایر هزینه های مرتبط با اجاره، از جمله تعمیر و نگهداری منطقه مشترک (CAM)، ممکن است در این بخش گنجانده شود. اصطلاحات رایج مانند “اجاره ناخالص” یا “اجاره خالص سه گانه” ممکن است در اینجا گنجانده شود. مطمئن شوید که معنی این اصطلاحات را متوجه شده اید.

مدت، اصطلاح

زمان شروع و پایان اجاره نامه را توضیح می دهد. این بخش همچنین ممکن است نحوه مذاکره مجدد اجاره نامه را توضیح دهد.

سپرده

ودیعه تضمینی را که مستاجر ملزم به ارائه آن است در زمانی که تصور می شود دریافت شده است و شرایطی که تحت آن ممکن است ضبط یا مسترد شود، توضیح می دهد.

نگه دارید

توضیح می دهد که اگر مستاجر در پایان اجاره نامه را ترک نکند چه اتفاقی می افتد.

خدمات رفاهی

اگر هزینه های آب و برق در اجاره گنجانده شده باشد، نحوه اندازه گیری و توزیع آنها بین مستاجران را توضیح می دهد. در برخی موارد، هر مستاجر ممکن است یک کنتور جداگانه داشته باشد. اگر مستاجر آب و برق را پرداخت می کند، این بخش ممکن است الزامات پرداخت آب و برق را توضیح دهد و در صورت عدم پرداخت به موقع آنها چه اتفاقی می افتد. در صورتی که مستاجر نتواند آب و برق را پرداخت کند، این از صاحبخانه محافظت می کند.

استفاده/محدودیت ها

محدودیت‌های استفاده از اماکن، از جمله علائم، ساعات استفاده، و محدودیت‌های اشغال و مستاجر فرعی را فهرست می‌کند.

توجه داشته باشید

از یک وکیل بخواهید که شرایط اجاره نامه را بررسی کند تا شرایط خاصی را که شما درک نمی کنید توضیح دهد و به دنبال مسائلی باشد که ممکن است برای شما مشکل ساز باشد یا آن چیزی نیست که فکر می کردید با آن موافقت کرده اید.

مقایسه ی خرید آپارتمان در پردیس با دیگر آپارتمان های منطقه
مالیات و بیمه

بحث می کند که چه کسی مالیات و بیمه اموال را پرداخت می کند. این بخش معمولاً شامل این شرط است که مستاجر برای محافظت از صاحبخانه، مدرک بیمه اموال و تجهیزات موجود در فضای اجاره شده و بیمه مسئولیت را ارائه کند. معمولاً مستاجر در هر دعاوی مسئولیتی علیه مستاجر موظف است به صاحبخانه غرامت بدهد [او را بی ضرر نگه دارد.

توقفگاه خودرو

پارکینگ موجود برای فضای اجاره ای را شرح می دهد. برخی از اسناد اجاره بین محل پارک کارکنان و پارکینگ عمومی مشتریان تفاوت قائل می شوند. با فراهم کردن پارکینگ مناسب برای معلولان، اطمینان حاصل کنید که فضای پارکینگ با استانداردهای ADA مطابقت دارد.

نگهداری

توضیح می دهد که چه کسی مسئول ساخت و پرداخت هزینه نگهداری و تعمیرات است. اکثر اجاره نامه ها مستاجران را ملزم می کنند تا هزینه تعمیرات را به دلیل «ساییدگی و پارگی» (استفاده رایج) بپردازند، و مالک مسئول تعمیرات فوق العاده به دلیل آسیب یا خرابی عمده تجهیزات است.

واگذاری و واگذاری فرعی

برخی از اجاره نامه ها دارای بخش جداگانه ای هستند که شرایطی را توضیح می دهد که تحت آن می توانید فضا را به صورت فرعی اجاره دهید.

گزینه ها

گزینه هایی را که ممکن است برای اجاره فضای اضافی در ساختمان در صورت در دسترس قرار گرفتن داشته باشید یا گزینه هایی برای خرید ملک را شرح می دهد.

پیش فرض ها و راه حل ها

توضیح می دهد که در صورت عدم پرداخت یک طرف (قرارداد را زیر پا بگذارد) چه اتفاقی می افتد و راه حل های موجود برای طرف دیگر.

تخریب / محکومیت

این بندها توضیح می‌دهند که اگر فضای اجاره‌ای تخریب یا محکوم شود چه اتفاقی می‌افتد.

تبعیت، عدم اغتشاش و التزام

حقوق مستاجر را در صورتی که وام دهنده مالک ملک را تصرف کند توضیح می دهد. این بخش از مستاجر در برابر اخراج توسط صاحبخانه جدید یا بانک محافظت می کند.

استوپل

توضیح می دهد که در صورت تغییر در وضعیت مالک چه اتفاقی می افتد تا بررسی شود که مستاجر به وظایف خود به عنوان مستاجر عمل می کند.

هزینه های وکالت

توافق در مورد اینکه چه کسی هزینه های وکالت را در صورت دعوا بین موجر و مستاجر پرداخت می کند.

حل اختلاف

برخی از اجاره نامه ها اشکال جایگزین حل اختلاف مانند میانجی گری و داوری را ارائه می کنند. خرید آپارتمان در پردیس بسیاری از قراردادها این روزها شامل یک بند داوری اجباری هستند. اگر این مورد را در اجاره نامه خود پیدا کردید، باید قبل از امضای قرارداد، پیامدهای آن را با وکیل خود در میان بگذارید.

افزایش اعتماد مردم به بازار مسکن برای سرمایه گذاری و کسب سود

املاک تجاری چیست؟

املاک تجاری اموالی هستند که برای اهداف تجاری و نه شخصی استفاده می شود. املاک و مستغلات تجاری می تواند یک جلوی فروشگاه در یک منطقه خرید در مرکز شهر یا یک ساختمان اداری بزرگ با چندین طبقه، دفاتر و اتاق باشد.

چگونه املاک تجاری را اجاره می کنید؟

برای اجاره املاک تجاری، می توانید با پیدا کردن یک مشاور املاک که با املاک تجاری کار می کند، شروع کنید. شما ممکن است به راحتی یک ملک تجاری تجاری را در منطقه خود با علامتی که می گوید اجاره در دسترس است ببینید. ممکن است بتوانید برای اطلاعات بیشتر و تور مستقیماً با ملک تجاری تماس بگیرید. برای اجاره ملک، ممکن است نیاز به پیش پرداخت یا وثیقه داشته باشید و باید سند را امضا کنید که یک قرارداد قانونی و الزام آور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *