فرصت فروش آپارتمان در پردیس با قیمت مناسب توسط مالکان

تخمین قیمت آپارتمان

بیع کوتاه در املاک، فروش ملکی است که به عنوان رهن نگهداری می شد، به مبلغی کمتر از ارزش واقعی ملک برای بازپرداخت بدهی های وام گیرنده. ملک به شخص ثالث فروخته می شود و درآمد حاصل از فروش ملک به وام دهنده داده می شود. در چنین سناریویی، بدهی به طور کامل پرداخت نمی شود. وام دهنده می تواند از مبلغ باقیمانده صرف نظر کند خرید آپارتمان در پردیس حکم کمبود وام گیرنده را انتخاب کند، که از آنها می خواهد بخشی یا تمام تفاوت بین قیمت فروش ملک و ارزش اصلی ملک را به وام دهنده بپردازد.

فرصت فروش آپارتمان با قیمت مناسب توسط مالکان از طریق دیوار

وام مسکن برگزار شد حکم نقص یک حکم دادگاه علیه بدهکار یا وام گیرنده متخلف در مورد رهن یا یک وام مسکن است. وام تضمین شده که بیانگر آن است که فروش ملکی که در رهن گذاشته شده است، کل مبلغی را برای بازپرداخت رهن پوشش نداده است.

نمونه ای از فروش کوتاه مدت در املاک و مستغلات

جان در یک پروژه جدید در حومه شهر ویلایی خرید و برای پرداخت هزینه ملک وام گرفت. جان صاحب ویلایی بود که 1500000 دلار وام مسکن از آن تهیه کرده بود و به دلیل از دست دادن کار در حال حاضر آن را به قیمت 1000000 دلار می فروشد. مبلغ معوقه وام مسکن 1,250,000 دلار است. جان قبلاً پرداخت وام مسکن را به تأخیر انداخته است و می‌ترسد که اموالش توقیف یا مصادره شود. او تصمیم می گیرد ملک را بفروشد و یک مشتری برای ویلای خود به نام جو پیدا می کند که حاضر است ملک را به قیمت 1,000,000 دلار بخرد.

تفاوت بین مبلغ معوقه و قیمت فروش به صورت زیر محاسبه می شود:

= مبلغ معوقه رهن – قیمت فروش ملک

= 1,250,000 – 1,000,000 دلار

= 250000 دلار

در این معامله جان به وام دهنده خود (بانک) مبلغ وام مسکن را که 1.000.000 دلار خواهد بود پرداخت می کند و مابه التفاوت 250.000 دلار آن کمبود است.

سهام خصوصی – مشاغل

شما می توانید از این تصویر در وب سایت، قالب ها و غیره خود استفاده کنید.لطفاً یک پیوند انتساب به ما ارائه دهید. بانک ها معمولاً با توجه به شرایط مالی وام گیرنده از مبلغ باقی مانده صرف نظر می کنند، اگرچه این ممکن است منجر به ضربه زدن به امتیاز اعتباری شخصی مانند جان شود.

در ایالات متحده، اگر وام گیرنده پس از قضاوت نقص به طور کامل از بازپرداخت وام مسکن چشم پوشی کند، بدهی که بخشوده شده یا بخشوده شده است توسط خدمات درآمد داخلی (IRS) درآمدی در نظر گرفته می شود که طبق صفحه مالیات بر درآمد مشمول مالیات است.

سرمایه گذاری کوتاه مدت در مسکن با خرید آپارتمان در پردیس

معایب فروش کوتاه مدت در املاک و مستغلات

ارزش ملک تضعیف شده است و باید با ارزش کمتری فروخته شود. خریدار ملک ممکن است همیشه معامله خوبی از ملک انجام ندهد، حتی اگر ملک با نرخ بسیار ارزان‌تری خریداری شده باشد. حتی اگر وام مسکن لغو شود، امتیاز اعتباری تأثیر منفی خواهد داشت. از آنجایی که امتیاز اعتباری تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، هیچ بانک دیگری مایل به ارائه وام در مدت کوتاهی نخواهد بود، مگر اینکه امتیاز اعتباری برای وام گیرنده به وضعیت خوب بازگردد.

فروش کوتاه مدت در املاک به ملکی اطلاق می شود که زمانی با نرخ بالاتری در یک بازار رو به رشد فروخته می شد و از آنجایی که بازار سقوط کرده است، حتی سرمایه اولیه ای را که برای خرید ملک انجام شده است، دریافت نمی کند. بانک ها گاهی اوقات وام های رهنی اضافی را به وام گیرندگان بیش از حد آنها در بازار رو به رشد وام می دهند. وقتی بازار سقوط می کند، نه وام گیرنده و نه وام دهنده از معامله پولی به دست نمی آورند.

بر خواص اطراف تأثیر منفی می گذارد زیرا ارزش یک ملک در یک محل می تواند ارزش سایر خواص را تعیین کند.

 نکات مهم در مورد فروش کوتاه مدت در املاک و مستغلات

وام گیرنده ای که از نظر مالی مضطرب است دو گزینه برای بستن وام مسکن دارد – (الف) فروش کوتاه مدت و (ب) سلب حق رهن. فروش کوتاه مدت توسط وام گیرنده آغاز می شود که در آن تصمیم می گیرد فروش آپارتمان در پردیس دیوار ملک مورد رهن را با نرخی کمتر از مبلغ رهن باقی مانده بفروشد. سلب مالکیت توسط وام دهنده آغاز می شود که در آن بانک پس از اینکه وام گیرنده نتوانست برای مدت طولانی وام مسکن را پرداخت کند، ملک را توقیف می کند.

زمانی که بانک ها متقاعد می شوند که وام گیرنده هیچ شرایطی برای پرداخت وام مسکن ندارد، معمولاً این آخرین راه حل است. فروش کوتاه مدت در املاک و مستغلات بر امتیاز اعتبار وام گیرنده ضربه منفی می گذارد. اما کمتر از وام گیرنده ای است که در اموالش توقیف شده و رهن سلب شده است. اگر وام مسکن یک متقاضی همکار داشته باشد، وام دهنده می تواند متقاضی مشترک را مسئول نکول در پرداخت بداند و ممکن است اجازه فروش کوتاه مدت را ندهد.

نتیجه

بیع کوتاه در املاک به فروش ملک رهن شده به قیمتی کمتر از ارزش واقعی رهن اشاره دارد. به عبارت دیگر، ارزش ملک مطابق انتظار افزایش نیافته و وام گیرنده نتوانسته وام مسکن را در فواصل زمانی از پیش تعیین شده پرداخت کند. مقدار باقیمانده پس از یک فروش کوتاه معمولاً با توجه به شرایط مالی وام گیرنده و در برخی موارد حذف می شود. در مقابل، در برخی موارد، وام دهنده می تواند حکم نقص وام دهنده را دریافت کند، که وام گیرنده را ملزم می کند مابه التفاوت قیمت فروش و مبلغ معوقه وام مسکن را پرداخت کند.

معایب فروش و پیش فروش آپارتمان در بازار املاک توسط شرکت های سازنده

راعلت ناراحتی مالی

باید جدید باشد که می تواند بدتر شدن سلامتی، از دست دادن شغل، طلاق و غیره باشد که عدم پرداخت وام مسکن را توجیه می کند. اگر وام دهنده فرض کند که می تواند با سلب رهن، پول بیشتری به دست آورد، وام دهنده نمی تواند گزینه فروش کوتاه مدت را مجاز کند. اگر وام مسکن یک متقاضی همکار داشته باشد، وام دهنده می تواند متقاضی مشترک را مسئول نکول در پرداخت بداند و ممکن است اجازه فروش کوتاه مدت را ندهد. چشم پوشی از مبلغ باقی مانده پس از فروش کوتاه مدت درآمد محسوب می شود و می تواند مشمول مالیات باشد که از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *