فروش آپارتمان در پردیس با وام و زیر قیمت بازار مسکن

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به صورت درازمدت بازدهی عالی ایجاد می کند

بازار مسکن سیاتل برای سال‌ها یکی از داغ‌ترین بازارهای این کشور بوده است. در ده سال گذشته، نرخ رشد سالانه املاک و مستغلات نزدیک به 9 درصد بوده است. این امر سیاتل را در بین 10 درصد برتر در سطح ملی برای قدردانی از املاک قرار می دهد. سیاتل به طور مکرر به عنوان یکی از شهرهای برتر برای فروشندگان املاک و مستغلات فروش آپارتمان در پردیس دیوار برای دریافت بالاترین بازده سرمایه گذاری خود در لیست قرار گرفته است.

حداکثر زمان تحویل پروژه های پیش فروش آپارتمان مسکونی

ارزش املاک برای سال ها به طور مداوم افزایش یافته است. نرخ‌های اجاره بالا هستند و همچنان در حال افزایش هستند و بازگشت سرمایه را برای کسانی که ملک را برای مدت طولانی خریداری می‌کنند و نگهداری می‌کنند تضمین می‌کند. ما قبلاً به این واقعیت پرداخته‌ایم که می‌توانید اجاره‌ها را در صورت لزوم برای مطابقت با بازار افزایش دهید. این بدان معناست که شما مطمئناً می‌توانید از بازار بزرگ اجاره در سیاتل سود ببرید، چه بخرید و نگه دارید و چه بخرید و ورق بزنید.

تاثیر وضعیت آب و هوایی بر قیمت واحد های مسکونی و اداری

کسب‌وکارها فقط به سیاتل منتقل نمی‌شوند تا از بازار کار در حال رشد و ماهر بهره ببرند. دیگران به سادگی در حال نقل مکان هستند زیرا نمی توانند در کالیفرنیا در تجارت بمانند. کالیفرنیا بالاترین مالیات بر درآمد را در ایالات متحده دارد. مقررات فوق‌العاده مداخله‌گر و بی‌پایان در حال گسترش، تنها کار را برای کسب‌وکارها سخت‌تر می‌کند. در حالی که بسیاری از کسب‌وکارها به تگزاس نقل مکان می‌کنند، سیاتل هم از نظر فرهنگی و هم از نظر جغرافیایی نزدیک‌تر است.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به صورت درازمدت بازدهی عالی ایجاد می کند

اینکه آن‌ها می‌توانند استعدادهای ارزان‌تر و املاک و مستغلات بیابند و در عین حال آزادی بیشتری برای اداره کسب‌وکار خود به دست آورند، تنها به نتیجه نهایی می‌افزاید. سیاتل سریع‌ترین شهر بزرگ کشور در سال 2015 در حال رشد بود. این شهر از سال 2010 در میان 5 شهر برتر در حال رشد قرار گرفته است و در سال 2016 رشد سالانه 3.1 درصدی را تجربه کرده است.

تاثیر فناوری بر ساخت و ساز آپارتمان

بسیاری از جوانان به اینجا نقل مکان می‌کنند زیرا به عنوان مکانی عالی برای تلقی می‌شود. زندگی کنید و شروع کنید، و این جدا از بازار کار قوی است. مهاجرت از کالیفرنیا به سیاتل تنها بخشی از معادله است، زیرا سیاتل مردم را از سراسر کشور و در حقیقت از سراسر جهان جذب می کند. چشم انداز فناوری و بازار املاک و مستغلات سیاتل به سرعت در حال تحول است.

گوگل اندازه پردیس جدید خود در سیاتل را افزایش داده است. فیس بوک در منطقه سیاتل، به ویژه برای بازوی واقعیت مجازی خود Oculus، که در حیاط خلوت مایکروسافت ردموند به سرعت در حال رشد است، استخدام شده است. GeekWire در مورد اجاره HQ جدید برای استارت آپ های برتر سیاتل Rover و Outreach گزارش داد. خرید آپارتمان در پردیس شرکت‌های دیگر به رشد خود ادامه می‌دهند و این باعث می‌شود که هر کسادی را جبران کند. فناوری سیاتل را منفجر کرده است.

تاثیر فناوری بر ساخت و ساز آپارتمان های مسکونی پردیس

خط آخر

در 5 سال گذشته شاهد رشد 50 درصدی قیمت در این بازار بوده ایم که بسیاری از خریداران طبقه متوسط ​​را از بین برده است. حدود یک سوم مردم در ایالات متحده اجاره می کنند. با این حال، در سیاتل، این نرخ بیش از نصف است. این تا حدی به دلیل هزینه خانه ها در بازار مسکن سیاتل است. یکی دیگر از عوامل موثر این است که هزاره ها کمتر تمایل دارند که به یک خانه بسته شوند و بنابراین ترجیح می دهند اجاره کنند، در حالی که سیاتل یکی از شهرهای برتر برای جذب این جوانان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *