مزیت فروش آپارتمان در پردیس از طریق دپارتمان املاک چیست؟

فروش واحد های مسکونی پردیس در بنگاه های مسکن

جستجوی خارجی ها برای ویلاهای فروش در ترکیه بر این است که متمایزترین گزینه املاک و مستغلات باشد و بر اساس علاقه خارجی ها و سرمایه گذاران به آنها باشد. می بینید که فروش ویلا مستقیماً بعد از آپارتمان در رتبه دوم قرار می گیرد، بنابراین خرید ویلا چه مزیت هایی دارد و آیا برای مسکن یا سرمایه گذاری مناسب است و خرید آپارتمان در پردیس چه شرایطی باید رعایت شود خارجی، این سوالات پاسخ آن را خواهید دانست.

مقایسه ی مزایا و معایب پیش خرید پروژه های آپارتمانی دریاچه

شرایطی وجود دارد که خارجی ها برای داشتن ملک در ترکیه باید رعایت کنند و مهمترین چیزی که باید در نظر گرفت این است که مساحت کل ملک یا املاک تحت مالکیت بیش از 30 هکتار نباشد. علاوه بر این، اگر ملک در نزدیکی یک منطقه نظامی واقع شده است، باید از مقامات مجوز گرفته شود. علاوه بر این، آگاهی از هرگونه بدهی یا محدودیتی که ممکن است پروژه هما پارسه بر روی ملک اعمال شود، مانند توقیف یا رهن، مهم است.

تعداد اقساط پرداختی برای پیش خرید آپارتمان ها

با وجود این محدودیت ها، هنوز هم برای خارجی ها داشتن املاک و مستغلات در ترکیه نسبتا آسان است.در این زمینه لازم به ذکر است که اگر اموال اتباع خارجی در منطقه ای به 10 درصد مساحت کل آن برسد، اداره ثبت اسناد و املاک کشور قانون منع مالکیت خارجی  در آن را صادر خواهد کرد. ویلاها در ترکیه فرصتی عالی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال خرید ملک در کشوری زیبا و در حال ظهور هستند.

 ترکیه چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از مکان های تاریخی به خوبی حفظ شده و خط ساحلی زیبا، غذاهای خوشمزه و مردم دوستانه و با قیمت های نسبتاً پایین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، اکنون زمان بسیار خوبی برای خرید ویلا در ترکیه است. با قیمت های نسبتاً پایین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، می توانید هنگام خرید ویلا در ترکیه از مزایای بیشتری در قبال پول خود بهره مند شوید .

فروش واحد های مسکونی منطقه 22 غرب تهران

اجاره و رهن خانه و آپارتمان از طریق دپارتمان املاک

ویلاها در ترکیه با افزایش محبوبیت این کشور در بین گردشگران، بازده اجاره عالی را ارائه می دهند، تقاضای زیادی برای اجاره تعطیلات وجود دارد. ارزش ملک در ترکیه در سال های اخیر در حال افزایش بوده است، بنابراین با خرید هم اکنون می توانید افزایش سرمایه خوبی را برای سرمایه گذاری خود مشاهده کنید. پروژه خلبانان هما پارسه اگر تصمیم دارید به طور دائم یا جزئی در یک ویلای خصوصی زندگی کنید، از یک سبک زندگی راحت مدیترانه ای در احاطه مناظر زیبا لذت خواهید برد.

محبوب ترین مقصد گردشگری جهان، با میلیون ها بازدید کننده سالانه. اگر به خرید ویلا در استانبول فکر می کنید، ابتدا باید مزیت های زیادی را در نظر بگیرید، شهر بسیار مطلوبی برای زندگی است و هزینه زندگی نسبتاً پایین در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ در سراسر جهان است. فرصت های شغلی و علاوه بر این، دارای زیرساخت عالی است.

تعداد اقساط پرداختی برای پیش خرید آپارتمان ها

نقل و انتقال سند آپارتمان فروخته شده در دفتر اسناد رسمی

 گزینه های حمل و نقل دو فرودگاه بین المللی و همچنین یک راه آهن پرسرعت وجود دارد که استانبول را به آنکارا و سایر شهرهای ترکیه متصل می کند. یکی دیگر از مزایای خرید ویلا در استانبول این است که شما به برخی از بهترین مدارس این کشور دسترسی خواهید داشت، زیرا دانشگاه های ترکیه در سطح بین المللی بسیار مورد احترام هستند، بسیاری از آنها برنامه هایی را ارائه می دهند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند و دانشجویان از سراسر جهان برای تحصیل می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *