پیگیری اخبار مسکن هنگام فروش آپارتمان در پردیس اهمیت دارد

افزایش نرخ بهره وام مسکن

خریداران و فروشندگان از پیش‌بینی‌ها ، اخبار و آمارهای ناسازگار بازار مسکن گیج شده‌اند . موارد مثبت شامل افزایش قیمت ماهانه بی سابقه و موجودی های پایینی است که قبلاً دیده نشده بود، که نویدبخش ارزش های آینده است. فروش خانه های موجود، در حالی که نسبت به اوایل سال گذشته کاهش یافته است، با این وجود ثابت است. خرید آپارتمان در پردیس معیارهای مسکن هنوز خوب است.

آیا این یک بازار خریدار یا فروشنده در سال 2022 است؟

در ستون منهای، افزایش 40 درصدی قیمت‌ها از زمان شروع همه‌گیری و افزایش سریع و تقریباً دو برابری نرخ وام مسکن از پاییز گذشته به نزدیک به 6 درصد از هم‌اکنون، نگرانی‌هایی را افزایش می‌دهد که مالکیت خانه برای یک کشور بزرگ گران شده است. بخشی از آمریکا که تقاضا ممکن است سقوط کند. اگر افزایش قیمت ها و نرخ ها باعث فرار دسته جمعی خریداران شود، تنها کاهش شدید قیمت ممکن است آنها را بازگرداند.

تجزیه و تحلیل روند قیمتی خانه و آپارتمان

 انتظار می‌رود قدردانی فوق‌العاده‌ای که تا ماه می شاهد بودیم، تا پایان سال به شدت کاهش یابد. این حرکت نشان دهنده انحراف قابل توجهی از روند رشد سال به سال است که هر ماه بزرگتر می شد. با این حال، توقف در افزایش به معنای کاهش قیمت نیست. در مقابل، فاندامنتال نشان می دهد که قیمت ها تا پایان سال 2022 و تا سال آینده به افزایش خود ادامه خواهند داد.

تجزیه و تحلیل روند قیمتی خانه و آپارتمان در پردیس

فاندامنتال پیش بینی می کند که ارزش ها تا سال 2023 افزایش خواهد یافت. طبق معمول، چشم انداز ناهموار است. در بسیاری از متروها، افزایش قیمت تا سال 2022 پشت تورم سرسختانه بالا خواهد بود، به این معنی که صاحبان خانه های با قیمت بالا اولین کاهش “واقعی” خود را در یک دهه یا بیشتر خواهند دید. اد پینتو، مدیر مرکز مسکن مؤسسه امریکن انترپرایز، انتقال از بازار پررونق به بازار فروشندگان متوسط ​​را پیش‌بینی می‌کند.

تاثیر بیکاری و کاهش درآمد بر بازار املاک و مستغلات

پینتو یک هشدار ارائه می دهد. افزایش بیشتر نرخ وام مسکن یا رکود طولانی مدت که بیکاری را افزایش می دهد ممکن است قیمت دلار را کاهش دهد. ممکن است تعجب کنید که این برای قصد شما برای فروش ملک خود چه معنایی دارد زیرا صحبت های فزاینده ای در مورد سرد شدن بازار املاک و مستغلات از اوج جنون خود در طول همه گیری همه گیر وجود دارد.

اگر قصد جابجایی را دارید، باید توجه داشته باشید که بازار هنوز از حالت معمولی فاصله دارد. با وجود اینکه امسال عرضه خانه برای فروش افزایش یافته است، اما همچنان کمبود ملک در بازار وجود دارد. در نتیجه، فروش آپارتمان در پردیس دیوار در شرایط فعلی بازار همچنان به نفع فروشندگان است و خریداران همچنان با افزایش قیمت مسکن، نرخ وام مسکن و تورم مبارزه می‌کنند.

تاثیر بیکاری و کاهش درآمد بر بازار املاک و مستغلات کشور

سرعت عمل فروش آپارتمان توسط مشاوران

مجموع موجودی مسکن ثبت شده در پایان ژوئن 1260000 واحد بوده که نسبت به اردیبهشت 9.6 درصد و نسبت به سال قبل (1.23 میلیون) 2.4 درصد افزایش داشته است. موجودی فروش نرفته با سرعت فروش فعلی در عرضه 3 ماهه قرار دارد، از 2.6 ماه در ماه مه و 2.5 ماه در ژوئن 2021. عرضه ماهانه سرعت بازار را با محاسبه تعداد ماه هایی که طول می کشد تا موجودی تمام شود اندازه گیری می کند. با سرعت فعلی فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *