خرید آپارتمان در پردیس و توجه به سابقه شرکت های سازنده

فرصت منحصر به فرد خرید ملک در مسکن مهر پرند با قیمت مناسب

ارزش گذاری بر روی املاک و مستغلات توسط بازرسان انجمن

ارزش مشخص شده ملک باید با حواله بانکی پرداخت شود. این ملک باید از یک شخص ترک یا از یک شرکت املاک ترکیه خریداری شود. مدارک مورد نیاز برای اخذ تابعیت ترکیه: یک کپی از سند ملک به همراه داشته باشید و همچنین می توانید رونوشتی از قولنامه فروش را ارائه دهید و باید توسط دفتر اسناد رسمی “Notre in Turkey” تایید شده باشد. گزارش ارزیابی املاک و فروش آپارتمان در پردیس دیوار باید ارائه شود: توسط یک موسسه معتبر در ایالت ترکیه صادر شده است.

توجه به سابقه شرکت های سازنده خانه و آپارتمان های مسکونی

 ضروری است که دوره گزارش از تاریخ ارائه درخواست شهروندی بیش از 3 ماه نباشد. لازم است مبلغ درج شده در گزارش ارزیابی املاک با مبلغ مندرج در سند مالکیت مطابقت داشته باشد. کلیه رسیدهای پرداختی اصل باید از حساب بانکی خریدار آورده شود به طوری که ارزش کل این رسیدها از 400000 دلار آمریکا بیشتر شود و این پیش نیاز برای درخواست تابعیت ترکیه می باشد.

امکانات موجود در برج ها ارتش چیتگر

کلیه رسیدهای دریافتی در حساب بانکی فروشنده باید همراه باشد. جهت ارائه پرونده تابعیت ترکیه از خریدار به وکیل متولد ترکیه و دارای تابعیت الزامی است و برای هر دو شریک می توان یک وکالت مشترک انجام داد. همراه داشتن یک کپی پاسپورت برای هر یک از اعضای خانواده که توسط مترجم تایید شده توسط “Notre” به ترکی ترجمه شده باشد، الزامی است.

شناسنامه یا سند دیگری که اطلاعات تولد هر یک از اعضای خانواده را ثابت کند، ترجمه شده و تایید شده به همراه داشته باشید. برای هر یک از اعضای خانواده باید شماره مالیاتی در نظر گرفته شود. با نیاز به همراه داشتن مدرکی مبنی بر پرداخت مالیات درخواست شهروندی ترکیه. فرم درخواست شهروندی ترکیه استثنایی مورد نیاز است و سند وضعیت مدنی مندرج در پروژه هزاره سوم عقد ازدواج یا هر سند دیگری را که به زبان ترکی ترجمه شده و تصدیق شده است به همراه داشته باشد.

ارزش گذاری بر روی املاک و مستغلات توسط بازرسان انجمن

توقع دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش املاک چیست؟

همراه داشتن سند خانواده یا دفترچه خانواده ترجمه شده به ترکی و تایید شده برای هر یک از اعضای خانواده 2 عکس شخصی بیاورید. اخذ تابعیت ترکیه با خرید ملک: هر فرد برای اخذ تابعیت ترکیه مراحل مختلفی را طی می کند. این مراحل به شرح زیر است. فرد باید نوع ملکی را که می خواهد انتخاب کند (آپارتمان، مغازه یا زمین) با نیاز به پرداخت ودیعه برای رزرو آن مشخص کند.

داشتن گزارش ارزیابی املاک برای این ملک برای فرد الزامی است. پس از آن فرد باید قیمت ملک را از طریق حواله بانکی به حساب فروشنده ملک اعم از شخص یا شرکت واریز کند. فرد برای تکمیل حواله از بانک نیز باید به دنبال رسید باشد. همچنین انتقال مالکیت و اخذ سند الزامی است. باید تعهد به عدم فروش ملک به مدت 3 سال اضافه شود تا بتواند تابعیت ترکیه را دریافت کند.

خط آخر

به همراه داشتن مدرک تطبیق صادره از اداره اسناد مالکیت که حاکی از مناسب بودن این ملک برای اخذ تابعیت ترکیه باشد، الزامی است. اقامت سرمایه گذار فقط برای متقاضی و در مدت کوتاهی پس از اخذ شماره ملی و سپس تابعیت ترکیه صادر می شود. بعد از آن تمام اوراق آماده می شود که شما موظف به ارائه به صورت پرونده هستید و آن پرونده باید دارای سند مالکیت و بقیه پرونده های ملکی باشد و مابقی اوراق را وکیل باید تهیه کند.

توقع دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش املاک چیست؟

سایر ملیت هایی که به دنبال شهروندی ترکیه هستند: شکی نیست که ملیت های دیگری نیز به دنبال اخذ تابعیت ترکیه هستند، اما به دلیل شرایط خاص، ممکن است برخی از این ملیت ها در هنگام درخواست تابعیت ترکیه، نیاز به تهیه مدارک اضافی داشته باشند. شایان ذکر است فلسطینیانی که دارای مدارک سفر از کشورهای دیگر هستند، قبل از خرید ملک، باید اجازه اقامت در ترکیه را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *