مزایای اجاره و خرید مشترک آپارتمان در پردیس فاز 1 و 2 و 3

چه اتفاقی می‌افتد وقتی مستاجران به طور معمول بخواهند ملک را از بین ببرند؟

مهمترین تفاوت بین این دو شکل مالکیت این است که اگر شما به طور مشترک وارد یک اجاره نامه شوید، به طور خودکار حق بقا ایجاد نمی کنید، بنابراین مستاجران مشترک می توانند ملک را به عنوان وصیت به ورثه خود واگذار کنند. همچنین نباید سهام و حقوق مساوی نسبت به دارایی داشته باشید. فروش آپارتمان پردیس دیوار این بدان معناست که اگر مالکان مشترک بخواهند برنامه زمانی ایجاد کنند که هر یک از طرفین می توانند از ملک استفاده کنند، آنها آزادند دسترسی خود را به این طریق محدود کنند.

مزایای اجاره مشترک خانه و آپارتمان

در حالی که مستاجران مشترک باید از طریق همان عنوان به طور همزمان سهام مساوی از ملک را بدست آورند، مستاجران مشترک می توانند منافع خود را هر طور که بخواهند تقسیم کنند و در هر زمان قرارداد را منعقد کنند. با یک اجاره مشترک، مسئولیت مالی را می توان به طور متناسب فرض کرد.

شرایط وام مسکن برای مستاجران مشترک چیست؟

 اگرچه مستاجران مشترک به طور مساوی در قبال تمام بدهی ها در برابر ملک مسئول هستند، مستاجران مشترک می توانند از سهام خود به عنوان وثیقه استفاده کنند و مسئولیت مالی وام را به عهده بگیرند. همچنین در مورد واگذاری اموال، چه از طریق فروش، هدیه یا وصیت، انعطاف بیشتری وجود دارد. برخلاف اجاره مشترک، اجاره به صورت مشاع، مستاجران را قادر می‌سازد تا منافع خود را در ملک بدون رضایت مالکان بفروشند.

به طور معمول، وام گیرندگان باید دارای امتیاز اعتباری حداقل 620 و نسبت بدهی به درآمد زیر 50 درصد باشند تا واجد شرایط دریافت وام متعارف باشند. اما هنگام درخواست برای وام مسکن به عنوان مستاجر مشترک، مستاجران مشترک می توانند درآمد و بدهی خود را ترکیب کنند تا شانس واجد شرایط بودن خود را افزایش دهند.

خرید آپارتمان در پردیس فاز 1 2 3 8 11 راهی برای سرمایه گذاری سودده در بازار مسکن

مزایای اجاره مشترک

تا زمانی که هر یک از مستاجرها امتیاز اعتباری قوی داشته باشند، معمولاً زمان آسان‌تری برای برآورده کردن الزامات DTI دارند و حتی می‌توانند با نرخ بهره پایین‌تر مورد تایید قرار گیرند. اجاره ورود آسان تری به مالکیت خانه برای خرید آپارتمان در پردیس فاز 1 و 2 و 3 که برای اولین بار خانه دارند و کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، فراهم می کند.

توان مالی

مهمترین مزیت اجاره مشترک این است که مالکیت خانه را مقرون به صرفه تر می کند. اجاره مشترک به مستاجران مشترک امکان می دهد پیش پرداخت را تقسیم کنند و در مورد واجد شرایط بودن برای وام مسکن مزیتی برای آنها فراهم می کند.

حفاظت

اجاره مشترک همچنین تضمین می کند که مالکان مشترک می توانند تمام مسئولیت ها را برای پرداخت بدهی ها، حفظ و بهبود ملک و اجاره آن (در صورتی که از ملک برای ایجاد درآمد اجاره استفاده شود) به اشتراک بگذارند. این واقعیت که مستاجران مشترک دارای سهام مساوی از ملک هستند، به هر طرف انگیزه می دهد تا سهم خود را برای محافظت از سرمایه گذاری خود انجام دهد.

فروش آپارتمان پردیس دیوار زیر قیمت بازار املاک و مستغلات

دسترسی داشته باشید

از آنجایی که اجاره مشترک شامل حقوق بقاء نیز می شود، مستاجران مشترک از توانایی اجتناب از اعسار نیز بهره مند می شوند. مستاجر یا مستأجران بازمانده به جای گذراندن وصیت، بدون در نظر گرفتن اینکه مالک متوفی وصیت نامه ای نوشته است یا خیر، فوراً به سهام خود از ملک دسترسی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *