سرمایه گذاری در پردیس با خرید آپارتمان مسکونی

فرصت منحصر به فرد خرید ملک در مسکن مهر پرند با قیمت مناسب

افزایش عرضه آپارتمان و واحد مسکونی توسط تعاونی های دولتی

به نظر شما، دلایل اصلی تشویق به خرید ملک در ترکیه چیست؟ بر اساس مطالعات ارائه شده در این زمینه، تقاضا برای مالکیت املاک در آن کشور افزایش محسوس و واضحی داشته و ممکن است بی سابقه باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا جزئیات مربوط به خرید ملک در ترکیه را مشاهده کنید، امیدواریم پاسخگوی سوالات مختلف شما باشیم. خرید آپارتمان در پردیس در واقع علاقه مندان به بازار املاک در ترکیه اهداف بسیاری را از طریق این مرحله دنبال می کنند.

سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات توسط مشتریان مسکن

یکی از دلایل اصلی که خارجی ها را به سمت داشتن املاک و مستغلات در ترکیه و نه در سایر کشورهای جهان سوق می دهد این است که فرصتی فوق العاده برای زندگی و ثبات دائمی است. جزئیات زیادی وجود دارد که تشویق به انجام چنین اقدامی می شود که مهمترین آنها عبارتند از: این فرآیند نسبتاً ساده و عاری از عوارض تحمیل شده توسط کشورهای اروپایی است.

خرید و پیش خرید آپارتمان در تابستان همراه با وام

برای خرید ملک لازم نیست شهروند ترکیه باشید. محدودیت هایی برای مالکیت خارجی ملک وجود دارد. اگر قصد دارید به طور دائم در ترکیه زندگی کنید، باید اجازه اقامت دریافت کنید. هزینه زندگی در ترکیه بسیار مناسب است. خدمات درمانی در ترکیه عالی و مقرون به صرفه است. تحصیل در ترکیه خوب و مقرون به صرفه است. آب و هوای ترکیه برای زندگی در تمام طول سال ایده آل است. غذاهای ترکی خوشمزه و متنوع است.

ورود به دنیای سرمایه گذاری املاک ترکیه دارای فضای سرمایه گذاری بسیار جذابی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات است که مزایای متعددی را ارائه می دهد: محیط سیاسی باثبات. پروژه شمشاد اقتصاد در حال رشد سریع موقعیت استراتژیک بین اروپا و آسیا. جمعیت زیاد و جوان. فصول توریستی مدرن سیستم مالیاتی مطلوب برای سرمایه گذاران خارجی قیمت املاک و مستغلات در ترکیه در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است و آن را به بازاری جذاب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

افزایش عرضه آپارتمان و واحد مسکونی توسط تعاونی های دولتی

تشویق سرمایه داران به ورود به بازار املاک و مستغلات توسط دولت

دولت ترکیه همچنین تعدادی مشوق برای تشویق سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات معرفی کرده است و در نتیجه این عوامل، ترکیه به یک مقصد محبوب برای خانه های دوم، خانه های تعطیلات و املاک سرمایه گذاری تبدیل می شود. برای گذراندن تعطیلات: در تعطیلات و تعطیلات می توانید در خانه بمانید. این کار باعث صرفه جویی در هزینه های اقامت در هتل می شود.

می توانید ملک خود را در زمانی که مورد استفاده قرار نمی گیرد اجاره دهید و درآمدی ایجاد می کند که می تواند هزینه ملک را جبران کند. می توانید در هر زمان ملک را بفروشید و سود ببرید. اخذ تابعیت ترکیه: ترکیه یک برنامه سریع شهروندی را برای خارجیانی که با حداقل سرمایه گذاری 400000 دلار در این کشور خرید ملک می کنند، ارائه می دهد.

حرف آخر

این روند حدود 6 ماه طول می کشد و از مزایای شهروندی ترکیه می توان به امکان زندگی و کار در ترکیه و ویزای مسافرتی اشاره کرد. رایگان برای بیش از 90 کشور. شهروندان ترکیه همچنین به خدمات بهداشتی و آموزشی رایگان دسترسی دارند. مراحل خرید ملک در ترکیه: قبل از شروع به جستجوی ملک در ترکیه، مهم است که پس از مشخص شدن آنچه به دنبال آن هستید، تحقیقات و گشت های میدانی خود را انجام دهید.

خرید و پیش خرید آپارتمان در تابستان همراه با وام

 آیا به دنبال خانه تعطیلات، ملک سرمایه گذاری یا مکانی برای زندگی هستید؟ به دنبال چه نوع ملکی هستید؟ و از کجا می خواهید در ترکیه خرید کنید؟ هنگامی که بدانید به دنبال چه نوع ملکی هستید، زمان آن رسیده است که امور مالی خود را مرتب کنید و باید تصور روشنی از میزان پولی که برای خرج کردن در ملک دارید و همچنین یک اگر قصد دارید برای تامین مالی خرید وام بگیرید، ایده خوبی برای دریافت پیش تاییدیه وام مسکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *