شروع فرصتهای فعلی در بازار مسکن:خرید آپارتمان در پردیس

چرا قیمت مسکن تحت تاثیر نرخ بهره است؟

با این حال، به خاطر داشته باشید که هزینه نگهداری از خانه از شما دریافت می شود و نرخ وام مسکن برای املاک اجاره ای مسکونی معمولاً بالاتر از محل سکونت اصلی شما است. همچنین در مورد بازی طولانی است. بازگرداندن سرمایه اولیه از این طریق ممکن است سال ها طول بکشد.املاک و مستغلات تجاری املاک اجاره ای ضروری برای شرکت ها یا مشاغل است، از جمله دفاتر، مجتمع های صنعتی، مراکز خرید، فروشگاه های مواد غذایی و مراکز خرید. مانند املاک اجاره ای مسکونی نیاز دارید.

املاک و مستغلات تجاری به سرمایه گذاری بیشتر. حتی برای صحبت با سرمایه گذاران تجاری، معمولاً منظور ما از ملک برای تعطیلات، اجاره های کوتاه مدت مانند تختخواب و صبحانه یا است. ملک تعطیلات را می توان به خانه اصلی شما متصل کرد. حتی می تواند اتاقی باشد که باید در خانه خود اجاره کنید. در مقیاس بزرگ ‌تر، سرمایه‌ گذاران جاه‌ طلب املاک و مستغلات، املاک تعطیلات را در نزدیکی مقاصد گردشگری عمده مانند پارک ملی خریداری می‌کنند.

پتانسیل کسب درآمد

گر بتوانید ملک تعطیلات خود را به خوبی نگهداری و تمیز کنید، فروش آپارتمان در پردیس دیوار پتانسیل کسب درآمد زیادی دارید.با این حال، به خاطر داشته باشید که تعمیر و نگهداری، تمیز کردن و نگهداری همه هزینه‌های اصلی هستند و همچنین پرداخت‌های اضافی وام مسکن.خرید ملک برای تعطیلات ممکن است یک سرمایه گذاری عالی در املاک و مستغلات باشد.پاسخ کوتاه به این سوال این است که بله، خرید ملک در می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد. اما اینکه آیا این ایده برای شما خوب است

اهداف مالی، تحمل ریسک، سرمایه و چارچوب زمانی شما بستگی دارد. همچنین باید تعیین کنید که در کدام نوع از املاک و مستغلات می خواهید سرمایه گذاری کنید: املاک مسکونی یا مستغلات تجاری. در این بخش به بررسی هر کدام می پردازیم تا مشخص کنیم کدام یک برای شما بهترین است.املاک مسکونی در می تواند بسیار متفاوت باشد، از گرفته تا خانه های تک خانواده تا خانه های تعطیلات. در حالی که همه آنها در اندازه، مکان و عملکرد متفاوت هستند، این املاک همه به عنوان املاک مسکونی طبقه بندی می شوند .

سرمایه و چارچوب زمانی

هزینه سرمایه گذاری در املاک مسکونی بسیار کمتر از سرمایه گذاری در املاک تجاری است.کیان مهر پارس از آنجایی که پیش پرداخت ها برای املاک مسکونی به میزان قابل توجهی کمتر است، افراد عادی قادر به پرداخت آن خواهند بود و این کار را برای کسانی که می خواهند با ریسک مالی کمتری تنوع سبدهای خود را متنوع کنند، آسان تر می کند. بیشتر بیشتری برای مستاجران بیشتر وجود دارد زیرا افراد بیشتری مانند متخصصان شاغل، دانشجویان و مهاجرانی که می‌خواهند متراژ خود را کاهش دهند.

از مزایای یکسانی بهره مند می شوند.در اینجا سه ​​مزیت سرمایه گذاری املاک مسکونی در آورده شده است:هنگام خرید ملک اجاره ای، باید تمام را از قبل پرداخت کنید، که می تواند بیشتر از آنچه در ابتدا فکر می کردید هزینه داشته باشد. با این حال، برای کاهش بار مالی خود، می توانید از تخفیف املاک اجاره ای جدید استفاده کنید، که می توانید در اینجا تحقیق کنید . انجام این کار می‌تواند سرمایه‌گذاری شما را مقرون‌به‌صرفه‌تر کند افزایش پتانسیل برای کسب درآمد بیشتر.

خط آخر

اجاره ملک مسکونی را به جای خرید خانه انتخاب می‌کنند. این امر به ویژه در بازار فعلی مسکن صادق است و افراد بیشتری مدت بیشتری در بازار اجاره می مانند. اغلب باید برای تامین مالی خرید آنها وام گرفته شود. به همین دلیل، افزایش نرخ بهره، پرداخت وام مسکن را برای وام‌های جدید یا وام‌های با نرخ قابل تنظیم موجود مانند پرهزینه‌ تر می‌کند. این می تواند خریداران را دلسرد کند، زیرا باید هزینه حمل ماه به ماه ملک را در نظر بگیرند.املاک و مستغلات می تواند .

سرمایه گذاری مناسب و دارای پتانسیل ایجاد درآمد ثابت و ایجاد ثروت باشد. با این حال، یکی از اشکالات سرمایه گذاری در املاک و مستغلات عدم نقد شوندگی است : مشکل نسبی در تبدیل دارایی به پول نقد و وجه نقد به دارایی.برخلاف معامله سهام یا اوراق قرضه، که می تواند در چند ثانیه انجام شود، یک معامله املاک ممکن است ماه ها طول بکشد. حتی با کمک یک کارگزار، یافتن طرف مقابل مناسب می تواند چند هفته کار کند. البته، و صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات نقدینگی بهتر و قیمت گذاری بازار را ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *