نکات قابل توجه قبل از خرید و فروش آپارتمان در پردیس

افزایش ثروت از طریق املاک

هنگامی که ارزش یک ملک افزایش می یابد، ما به آن می گوییم. در حالی که افزایش قیمت همیشه تضمین شده نیست، اما از نظر تاریخی قیمت املاک و مستغلات در دراز مدت افزایش یافته است. بنابراین، مجدداً، قدردانی به تنهایی شما را نخواهد کرد، اما املاک و مستغلات همیشه در افزایش یافته است، قرن گذشته به عنوان مثال،اگر پیش ملکی را به قیمت خریداری کردید و امروز ارزش آن ملک است، این قدردانی شما را ثروتمند تر کرد یا به عبارت دیگر، دارایی شما افزایش یافت وام دهید .

افزایش ثروت از طریق املاک

در هر صورت، وام ها پرریسک و فاقد نقدینگی هستند.فروش آپارتمان در پردیس موضوع دیگر این است که اعطای وام های پولی بیش از حد متوسط ​​به معنای اعمال قوانین است. اگر الزامات درآمد و دارایی خالص تعیین شده توسط را برآورده نکنید، ممکن است مجاز نباشید به سرمایه گذاران املاک و مستغلات پول وام دهید، مگر اینکه به مقدار نمادین از طریق یک سایت جمع سپاری باشد.نوع دیگری از قدردانی که می تواند وارد عمل شود، به عنوان “قدردانی اجباری” شناخته می شود.

انتخاب مبادله

مفهوم افزایش ارزش با ملک از طریق نوسازی هر شکلی از قدردانی شما را در املاک و مستغلات پول می دهد و ثروتمندتر می شوید. برای اینکه بدانید چگونه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند به شما در کسب ثروت کمک کند ، روی پیوند کلیک کنید .توانید از این کد مالیاتی به نام صرافی  برای فروش یک ملک سرمایه گذاری استفاده کنید و از سود آن برای خرید ملک جدید با ارزش برابر یا بیشتر استفاده کنید. به این ترتیب، می توانید پرداخت مالیات را تا فروش ملک بعدی به تعویق بیندازید.

انتخاب مبادله

یا می توانید صرافی دیگری را انتخاب کنید. هنگامی که تصمیم به فروش ملک خود می کنید، ملزم به پرداخت مالیات برای سود سرمایه خود هستید. با کمک بخش  قانون درآمد داخلی، زمانی که آن سود را مجدداً در ملک دیگری سرمایه گذاری می کنید، اجازه دارید پرداخت مالیات را به تعویق بیندازید در نظر دارد که شما در حال معاوضه ملک قدیمی خود با ملک ملکی دیگری هستید.هنگام خرید ملک اجاره ای با رهن، هر ماه مبلغی را به وام دهنده پرداخت می کنید.

گزینه‌های وام مسکن

این پرداخت شامل دو بخش است: اصل و سود. بهره برای وام دهنده سود است، پروژه سامان اما اصل پولی است که با آن وام را پرداخت می کنید. با گذشت زمان، شما اساساً وام را برای شما پرداخت می کند و به شما کمک می کند تا به طور خودکار ثروت بسازید. به عنوان مثال، اگر پنج سال پیش خانه ای را به قیمت خریداری کردید و وام مسکن دریافت کردید می گوییم وام مسکن با نرخ ثابت 5 درصد بود، امروز فقط بدهکار خواهید بود.

گزینه‌های وام مسکن

ده سال بعد، شما فقط بدهکار خواهید بود. این بدان معناست که هر سال سهام شما افزایش می یابد. تا زمانی که ارزش دارایی کاهش نیافته باشد، ارزش کسب خواهید کرد. و اگر در جریان نقدینگی ایجاد کرد یا به یک اندازه کاهش یافت و هرگز ارزش آن افزایش پیدا نکرد، همچنان پس از پرداخت وام مسکن، اکنون ملکی به ارزش یا بیشتر خواهید داشت که برای آن پس انداز نکرده اید. شما آن را به دلیل “پرداخت وام” پرداخت کرد. اگر تمام پول نقد یا پس‌انداز خود را برای ملک بپردازید و به سراغ گزینه‌های وام مسکن نروید.

خط آخر

این هوشمندانه ترین استراتژی برای کسب درآمد در املاک و مستغلات برای ثروتمند شدن است.شما همچنین می توانید برای تامین مالی مجدد وام مسکن خود را انتخاب کنید. مزیت شماره یک تامین مالی مجدد وام مسکن دریافت وام با نرخ بهره کمتر و همچنین کاهش مبلغ پرداختی ماهانه وام مسکن است. یکی از مزایای تامین مالی مجدد وام مسکن شما نیز این است که تامین مالی مجدد وام گیرنده را با نرخ های بهره پایین تری دریافت می کند که به همین دلیل صاحب خانه می تواند مبلغ پرداختی ماهانه خود را کاهش دهد.

یکی دیگر از مزیت های تامین مالی مجدد وام مسکن شما این است که کاهش نرخ بهره به صاحبان خانه اجازه می دهد وام موجود را با وام دیگری با مزیت اضافی از مدت کوتاه تر و بدون تغییر در مبلغ پرداخت جایگزین کنند.تامین مالی مجدد وام مسکن برای جریان نقدی بهترآیا املاک و مستغلات بهترین راه برای کسب درآمد یا ساختن ثروت است؟ در حین کسب درآمد در املاک و مستغلات، می توانید خطرات را به حداقل برسانید و بازدهی بالایی از سرمایه خود دریافت کنید، اما با آموزش و تجربه مناسب همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *