فروش آپارتمان در پردیس و پنج نکته ضروری با قوانین جدید

عوامل اقتصادی متفاوت از بازار

یکی از رایج ترین توصیه های مالی که مشتریان ما از دوستان و خانواده خود می شنوند این است که پول اضافی خود را در املاک اجاره ای سرمایه گذاری کنند. متأسفانه، این توصیه وحشتناک برای همه به جز تعداد کمی از افراد خوش شانس است. چهار دلیل عمده برای این وجود دارد: احتمالاً درآمدی را که انتظار دارید ایجاد نمی‌کند، ایجاد بازده قانع‌ کننده دشوار است، فقدان تنوع احتمالاً در درازمدت به شما آسیب می‌زند و املاک و مستغلات نقدینگی ندارند، بنابراین لزوماً نمی‌توانید آن را زمانی که بخواهید بفروشید.

عوامل اقتصادی متفاوت از بازار

قبل از خرید ملک اجاره ای به عنوان سرمایه گذاری، دلایلی را که بعید به نظر می رسد خرید آپارتمان در پردیس در نظر بگیرید.یکی از دلایل رایجی که ما برای سرمایه گذاری در املاک می شنویم، تمایل به درآمد اضافی است. متأسفانه بیشتر سرمایه گذاری های املاک و مستغلات، به ویژه املاک مسکونی خریداری شده برای سرمایه گذاری، برای مدتی طولانی جریان نقدی مثبتی ایجاد نمی کند . این بدان معناست که شما باید هر سال زیان را تامین کنید. اجازه دهید با یک مثال توضیح دهم.

میزان پرداخت ماهیانه

تصور کنید خانه یا آپارتمانی را به قیمت خریداری کرده اید و با وام مسکن  با نرخ ثابت آن را تامین مالی کرده اید. پرداخت ماهانه شما خواهد بود. مالیات ماهانه املاک و مستغلات شما احتمالا حداقل خواهد بود. شما همچنین باید نگهداری و بیمه ماهیانه را در نظر بگیرید، به این معنی که فقط برای شکستن قیمت باید اجاره ماهیانه تقریباً را دریافت کنید. برای یک ، باید هزینه های انجمن صاحب خانه را اضافه کنید. خانه های  زیادی وجود ندارند که بتوانند اجاره ماهانه را در مناطقی که مشتریان ما در آن زندگی می کنند، داشته باشند.

میزان پرداخت ماهیانه

در نهایت، با افزایش اجاره بها سالیانه، می‌توانید به نتیجه برسید، اما مدتی طول می‌کشد تا درآمدی را که در ابتدا به دنبال خرید ملک بودید، به دست آورید.ایجاد یک بازده قانع کننده دشوار است دلیل دیگری که ما می‌شنویم برای داشتن املاک و مستغلات این است که در مقایسه با تلاش برای سرمایه‌گذاری در سهام یا اوراق قرضه قابل درک است، که بسیاری از مردم معتقدند نیاز به دانش بازارهای مالی دارد. افرادی که از نحوه شروع سرمایه گذاری مطمئن نیستند، اغلب سرمایه گذاری در را بسیار خطرناک می دانند.

وام های متعارف

زمان بندی بازار را به درستی تعیین کنند. این ترس بیشتر توسط کارشناسانی که ادعا می کنند پروژه نارنجستان بازار کمتر از ارزش یا بیش از حد ارزش گذاری شده است، دامن می زند، علیرغم تحقیقات گسترده مبنی بر اینکه زمان بندی بازار برای کسب بازدهی خوب بی ربط است. خرید یک سبد متنوع از صندوق های شاخص کم هزینه به تخصص بسیار کمی نیاز دارد، به ویژه زمانی که توسط مشاور خودکاری مانند مدیریت می شود. در مقابل، مردم فکر می‌کنند که خرید ملک سرمایه‌ گذاری باید مانند خرید خانه باشد .

وام های متعارف

چیزی که اکثر تجربه آن را دارند. اما خرید خانه با خرید ملک برای بازگشت سرمایه بسیار متفاوت است. همه ارزش‌های خانه قدردانی نمی‌کنند، و تا زمانی که بتوانید پرداخت ماهانه خود را بپردازید و از جایی که زندگی می‌کنید لذت ببرید، مشکلی ندارد. اما ملک سرمایه گذاری که ارزش آن را ندارد نشان دهنده هزینه فرصت هنگفتی است زیرا پیش پرداخت شما می توانست در جای دیگری سرمایه گذاری شود. ایجاد بازده قانع کننده در دارایی سرمایه گذاری نیاز به قدردانی قابل توجهی دارد.

خط آخر

به این دلیل که همانطور که در بالا توضیح دادیم، پرداخت اجاره به اندازه کافی برای جبران کل هزینه حمل ملک و کمیسیون املاک دشوار است. باز هم این به بهترین شکل با یک مثال نشان داده می شود. بیایید فرض کنیم می‌توانید یک اجاره را برای ملک قبلی که نسبت به پرداخت وام مسکن بسیار تند است دریافت کنید و به دلیل تورم آن را  در سال افزایش دهید. بیایید بیشتر فرض کنیم که ملک  در سال افزایش یابد نرخی بیشتر از تورم، که طبق استانداردهای تاریخی غیرمعمول است.

به این معنی که اگر آن را بعد از پنج سال بفروشید، ارزش آن خواهد بود. پس از کسر کمیسیون املاک، بازده ترکیبی سرمایه گذاری سهام شما تنها خواهد بود و این فرض را بر این می گذارد که ملک اجاره ای شما برای تمام پنج سال اشغال شده باشد که اغلب اینطور نیست. هرچه ضریب اشغال کمتر باشد، بازدهی شما کمتر است. برای اینکه دنبال کردن اعداد آسان تر شود، صفحه گسترده ای ایجاد کردیم که ریاضیات ما را نشان می دهد .فقط به این دلیل که درک چیزی ساده تر است، آن را بهتر نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *