پردیس منطقه‌ای برای خرید آپارتمان با کیفیت

مسکن و تنوع سرمایه‌گذاری:استراتژی‌های موثر

افزایش سود برای نگهداری صندوق به مدت پنج سال، یا نگه داشتن صندوق به مدت هفت سال و افزایش سود خود به میزان اگر می خواهید سود سرمایه خود را به تعویق بیندازید و در عین حال آنها را رشد دهید، سرمایه گذاری در مناطق فرصت منطقی است. اگر این نوع سرمایه گذاری را در نظر می گیرید، توصیه می کنیم با حسابدار خود صحبت کنید تا تعیین کنید که آیا برای شما منطقی است یا خیر. هنگامی که شما ملزم به پرداخت مالیات بر سود سرمایه خود هستید، بسیار بالاتر باشد،گزینه مناسبی برای همه انواع سرمایه گذاران نیست.

مسکن و تنوع سرمایه‌گذاری:استراتژی‌های موثر

ملک سرمایه گذاری خود را بفروشید فروش آپارتمان در پردیس دیوار و ملک دیگری بخرید در حالی که از مالیات بر سود سرمایه اجتناب می کنید، ممکن است صرافی  را امتحان کنید. طبق گزارش ، ملک جدید باید دارای ارزشی بیشتر یا برابر با ملک فروخته شده باشد، نرخ مالیات شما ممکن است بنابراین برای هر سرمایه گذار گزینه ای نیست.علاوه بر این، صرافی های  روشی برای حذف مالیات بر سود سرمایه نیستند، اما استفاده از آنها می تواند مالیات شما را به تعویق بیندازد. این صورت ‌حساب مالیاتی شما را کاهش نمی‌دهد، و اگر پرداخت‌ را به بیندازید.

خرید ملک و زمان ‌بندی مناسب سرمایه ‌گذاری

نرخ مالیات شما در طول زمان افزایش یابد، بنابراین در نهایت بدهی بیشتری خواهید داشت.شما می توانید تا زمانی که بخواهید از این صرافی ها استفاده کنید،اما زمانی که تصمیم بگیرید سود خود را نقد کنید، مالیات می پردازید. این بدان معناست که سود شما در صرافی ها بسته می شود تا زمانی که آنها را بخواهید، که ممکن است گزینه خوبی برای همه انواع سرمایه گذاران نباشد. به عنوان مثال، اگر بلافاصله پس از فروش ملک سرمایه گذاری نیاز به دسترسی به سود خود دارید،نباید از صرافی برای خرید ملک دیگری کنید.

خرید ملک و زمان ‌بندی مناسب سرمایه ‌گذاری

حساب های بازنشستگی دارای مزیت مالیات حساب های بازنشستگی مانند، و برنامه های  به شما امکان می دهد بدون خرید ملک در املاک سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، می توانید در سهام، اوراق قرضه، املاک خصوصی و تجاری، تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات و سایر دارایی های املاک سرمایه گذاری کنید.حساب های بازنشستگی به این معنی که هر چیزی که به دست می آورید حساب‌های بازنشستگی معوق تا زمانی که تصمیم به برداشت پول از حساب بازنشستگی خود نداشته باشید، مشمول مالیات نمی شود.

تأمین امنیت مالی

مالیاتی تا زمانی که شروع به برداشت پول نکنید، بدون مالیات جمع‌آوری می‌کنند. در همین حال، حساب‌های بازنشستگی دارای مزیت مالیاتی مانند نیز وجود دارند که هنگام برداشت مشمول مالیات نمی‌شوند، زیرا شما بر روی پول واریز شده در آنها مالیات می‌پردازید. با مزایای زیادی مانند افزایش ثروت شما در طول زمان دارد. با یک طرح با مزایای مالیاتی، سود شما به تعویق افتاده است،انتخاب یک حساب بازنشستگی با مزیت مالیاتی انداختن مالیات خود به این بستگی دارد که آیا می خواهید اکنون مالیات بپردازید یا بعدا به داشته باشید .

تأمین امنیت مالی

که به تعویق به معنای پرداخت بالقوه مالیات بیشتر در آینده است. با این حال، صرفه جویی در مالیات در حال حاضر ممکن است ارزش آن را داشته باشد زیرا حساب بازنشستگی شما با گذشت زمان رشد می کند.گزینه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فرصت های مختلف سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به شما امکان دسترسی به مزایای مالیاتی مختلف را می دهد. با این حال، شما نباید نحوه سرمایه گذاری را تنها بر اساس مزایای مالیاتی انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که شما مالیات بر سود خود پرداخت خواهید کرد.

خط آخر

خواه معوق باشد یا خیر، اما راه های مختلفی برای کاهش درآمد مشمول مالیات شما وجود دارد.تا آنجا که به مربوط می شود، سرمایه گذار بودن مانند صاحب کسب و کار است، بنابراین وقتی می خواهید بار مالیاتی خود را کاهش دهید، روی کسورات تمرکز خواهید کرد. شما می توانید هر چیزی را که مربوط به راه اندازی کسب و کارتان باشد، کم کنید، صرف نظر از اینکه شما یک باله خانه هستید یا ملک اجاره ای خریداری می کنید.بیایید نگاهی دقیق تر به چند روش سرمایه گذاری در املاک و مزایای مالیاتی آنها بیندازیم.

وقتی در ملک اجاره ای سرمایه گذاری می کنید، صاحبخانه می شوید. شما می توانید یک ملک یک یا چند خانواده، آپارتمان، املاک مسکونی و تجاری یا حتی یک خانه تولیدی خریداری کنید و از اجاره درآمد کسب کنید.به عنوان یک سرمایه گذار ملک اجاره ای، مسئولیت های زیادی بر عهده خواهید داشت که شامل مدیریت ملک و اطمینان از رضایت می شود. همچنین، شما مسئول پیش پرداخت وام خود خواهید بود. میانگین پیش پرداخت برای املاک سرمایه گذاری متفاوت است، اما باید انتظار داشته باشید که حداقل کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *