شراکت در بازار مسکن با خرید آپارتمان در پردیس تهران

فرصت منحصر به فرد خرید ملک در مسکن مهر پرند با قیمت مناسب

شراکت در املاک

همانطور که قبلاً ذکر شد، ورود به یک مشارکت ناکافی با خطرات زیادی همراه است. گاهی اوقات اعضای یک شراکت برای همکاری با یکدیگر تلاش می کنند، و گاهی اوقات، یک مشارکت ممکن است از نظر مالی شکست بخورد. صرف نظر از دلیل، راه هایی برای خروج از شراکت املاک وجود دارد. با ارزیابی به روز ملک شروع کنید. این به شما این امکان را می دهد که بدانید ارزش ملک چقدر است، بنابراین می توانید با خرید آپارتمان در پردیس تهران مطابق با آن به جلو حرکت کنید. برای کمک به ارزیابی، با یک متخصص مشورت کنید.

چگونه از شراکت املاک خارج شویم

در مرحله بعد، شما دو گزینه برای بررسی دارید.

اگر همچنان ملک را می‌خواهید، می‌توانید شریک خود را بخرید. این روی دارایی و توانایی شما برای گرفتن وام تعیین کننده است. اگر این یک راه حل عملی برای شما نیست، باید ملک را بفروشید و درآمد حاصل از آن را تقسیم کنید. در یک LLC ، معمولاً شرکای ساختمان را می فروشند، درآمد آن را تقسیم می کنند و سپس LLC را منحل می کنند. همکاری با یک وکیل برای کمک به شما در عبور از این مرحله پیچیده در فرآیند انحلال بسیار مهم است.

 یک وکیل می تواند به شما کمک کند تا از شراکت خارج شوید، در حالی که اطمینان حاصل شود که همه موارد ذکر شده در توافقنامه رعایت می شود. حال حاضر، در مورد این بدترین سناریوها کار نکنید. زمانی را برای تمرکز بر رشد و تقویت مشارکت خود در املاک و مستغلات اختصاص دهید، و اگر اوضاع به سمت پایین پیش رفت، یک وکیل به شما کمک خواهد کرد.

نحوه تشکیل یک مشارکت املاک و مستغلات

اکنون که توضیح مفصلی در مورد مشارکت در املاک و مستغلات ارائه دادیم و مزایا و معایب آنها را در نظر گرفتیم، نوبت به بررسی گام به گام نحوه تشکیل یک مشارکت املاک می رسد. بیایید نگاهی به جزئیات بیاندازیم و نکات تخصصی بیشتری را بیاموزیم.

موجودی قدرت خرید ترکیبی خود را تهیه کنید

هنگام تشکیل یک مشارکت املاک و مستغلات، مهم است که نگاهی صادقانه به آنچه شما و شرکایتان می‌توانید در سرمایه‌گذاری کمک کنید بیاندازید. با یک جلسه طوفان فکری شروع کنید و نقاط قوت و ضعف خود و شرکایتان را شناسایی کنید. از این طوفان فکری اولیه برای شناسایی هر یک از نقش ها و مسئولیت های خود برای سرمایه گذاری استفاده کنید.

کسب سود از طریق فروش آپارتمان پردیس دیوار

در این مرحله، فروش آپارتمان پردیس دیوار مهم است که در مورد نیازهای سرمایه گذاری و اینکه چگونه هر یک از شرکا می توانند به یکدیگر کمک کنند، صحبت کنیم. مطمئن شوید که تمام شکاف‌ها پر شده‌اند، و وقتی کارتان تمام شد، در مورد اینکه شما و شرکایتان چگونه مجموعه مهارت‌های فردی خود را قیمت‌گذاری می‌کنید، صحبت کنید و میزان مشارکت و اهداف سود شخصی هر شریک را تعیین کنید.

یک قرارداد مشارکت در املاک و مستغلات ایجاد کنید

بعد، شروع به تهیه پیش نویس توافق کنید. قرارداد مشارکت املاک سندی است که اهداف و مأموریت مشترک یک مشارکت املاک را مشخص می کند. از آن برای مسئول نگه داشتن سرمایه‌گذاران برای مشارکت در سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود، و نقش‌ها و مسئولیت‌های واضحی را مشخص می‌کند، در حالی که در صورت عدم انجام کاری طبق برنامه ریزی، حمایت‌های قانونی را به تفصیل بیان می‌کند. هنگام تنظیم قرارداد، به این فکر کنید که شما و شرکایتان چگونه می خواهید سود، کار و سرمایه گذاری را تقسیم کنید.

تشکیل یک نهاد شرکتی

هنگامی که برای تشکیل کسب و کار خود آماده هستید، مهم است که از متخصصان مشاوره بگیرید. برای رسیدگی به امور حقوقی و اسناد مربوط به شراکت املاک و مستغلات خود، با یک وکیل تماس بگیرید. در مرحله بعد، با یک حسابدار مشورت کنید تا به شراکت شما در مورد مسائل مالی و مالیاتی کمک کند.

بررسی، تجدید نظر و تکرار انتظارات

پس از ایجاد مقدمات، به عقب برگردید و قرارداد مشارکت در املاک خود را مطالعه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر یک از شریک‌ها نقش‌ها و مسئولیت‌های خود و آنچه از آنها انتظار می‌رود را می‌دانند. برای اطمینان از موفقیت، بسیار مهم است که همه از ابتدا انتظارات روشنی در مورد نقش ها داشته باشند.

وقت گذاشتن برای این مرحله در ابتدا به جلوگیری از مشکلات بعدی کمک می کند. اما از گروه خود انتظار کمال نداشته باشید. ممکن است با موانع مشترکی روبرو شوید، اما کلید تضمین موفقیت و اجتناب از این موانع از طریق ارتباط باز با شرکایتان است. اگر همه بدانند از آنها چه انتظاری می‌رود و چگونه می‌توانند به بهترین نحو به گروه کمک کنند، در آینده مشکلات بسیار کمتری وجود خواهد داشت.

سرمایه گذاری در بازار مسکن خرید آپارتمان در پردیس سند دار
خط آخر: شریک املاک خود را دامپزشک کنید

در نهایت، کلید یک مشارکت قوی در املاک و مستغلات، ارتباط موثر و کار گروهی است. در مورد شراکت جدید خود آنقدر هیجان زده نباشید که فرآیند برنامه ریزی را پشت سر بگذارید و فراموش کنید که انتظارات خود را از گروه مرور کنید. مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد نقش ها و مسئولیت ها و تعیین اهداف شراکت، نقاط قوت و ضعف هر شریک را مشخص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *