شرایط پذیره نویسی و فروش آپارتمان در پردیس چگونه است؟

توسعه بازار مسکن غرب تهران به واسطه افزایش ساخت واحد مسکونی

امروزه ترکیه به یکی از کشورهای توسعه یافته تبدیل شده است که در آن زندگی و زندگی با درجه بالایی از تجمل، راحتی و آرامش مشخص می شود. دارای ساختار خدماتی توسعه یافته ای است که همه زمینه ها را در بر می گیرد و به همین دلیل مسکن و زندگی در آن به تقاضای بسیاری از افراد از ملیت های مختلف جهان تبدیل شده است. خرید آپارتمان در پردیس دولت ترکیه در تلاش است تا چندین نوع اقامت را به ساکنان خارجی های جدید اعطا کند.

شرایط پذیره نویسی و پیش خرید واحد آپارتمانی توسط مشتریان چیست؟

یکی از این اقامت ها، اقامت ملکی در ترکیه است که به افرادی که مایل به خرید ملک در ترکیه هستند ، با توجه به یکسری شرایطی که باید داشته باشند ، اعطا می کند. اقامت ملکی در ترکیه چیست؟ این یک سند رسمی است که توسط اداره کل مهاجرت ترکیه برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات در ترکیه صادر شده است که مایل به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، به آنها اجازه می دهد در ترکیه زندگی و اقامت کنند، تجارت کنند.

اقدامات اتحادیه املاک در راستای نظارت بر فعالیت بنگاه های املاک

فعالیت های روزانه خود را بدون داشتن مشکلاتی انجام دهند، که این امر باعث بزرگی تعداد سرمایه گذارانی که برای اخذ اقامت ملکی از این طریق به ترکیه می روند. خرید املاک و مستغلات مدت زمان اخذ اقامت ملکی در ترکیه چقدر است؟ بر اساس قوانین دولت ترکیه که این امکان را فراهم می کند که به مقامات ذیصلاح و ادارات مهاجرت اجازه دهد پروژه ایران 2 به سرمایه گذاران خارجی که مایل به دریافت املاک ترکیه هستند اعطا کنند.

توسعه بازار مسکن غرب تهران به واسطه افزایش ساخت واحد مسکونی

 سرمایه گذار می تواند برای مدت یک یا دو سال اقامت ملکی در ترکیه دریافت کند. اقامت این اقامت برای مدت نه کمتر از یک سال و نه بیشتر از دو سال، مشروط به تمدید. در مورد تمدید اقامتگاه ملکی ترکیه، این امر بسیار آسان است، زیرا مالک تنها باید با اطمینان از اینکه ملک همچنان در اداره کل املاک (اداره تابو) ثبت شده است ثابت کند که همچنان مالک یک ملک ترکیه است. مقامات دولت ترکیه بتوانند اقامت وی ​​را تمدید کنند.

تخصیص بودجه به ساخت آپارتمان مسکونی و تجاری توسط دولت

شرایط اخذ اقامت ملکی 2022: دولت ترکیه با تمام تلاش خود برای تسهیل خرید ملک در ترکیه برای اتباع خارجی و اتخاذ مجموعه ای از تصمیماتی که سرمایه گذاری املاک در ترکیه را تشویق می کند ، از جمله امکان اخذ اقامت ملکی با خرید ملک، تلاش کرده است. به مجموعه شرایطی که باید رعایت شود تا سرمایه گذار بتواند مدارک خود را ارسال کند. شرایط اخذ اقامت ملکی چیست؟ خرید ملک در ترکیه برای مسکن.

به فرد خارجی که در ترکیه ملک خریداری می کند بدون توجه به نوع ملک، آپارتمان – خانه – ویلا اعطا می شود اما به شرطی که برای سکونت خود سرمایه گذار باشد، به عبارت دیگر ملک تجاری نیست. فرد خارجی نباید یکی از ملیت های ممنوعه اعطای اقامت ملکی باشد: دستورالعمل‌های دولت ترکیه اعطای اقامت ملکی به اکثر ملیت‌های بین‌المللی را پیش‌بینی می‌کند.

اقدامات اتحادیه املاک در راستای نظارت بر فعالیت بنگاه های املاک

خط آخر

ملک در مناطقی باشد که خرید برای اتباع خارجی ممنوع است: دستورالعمل های ترکیه تصریح می کند که تعداد خارجی ها در یک منطقه نباید از 10 درصد کل جمعیت منطقه تجاوز کند. جایی که دولت ترکیه پس از افزایش تعداد سرمایه گذاران و ساکنان استانبول در سال های اخیر، از اعطای اقامت ملکی به سرمایه گذار که در برخی مناطق و محله های استانبول برای حفظ توزیع برابر خارجی ها در سرزمین های ترکیه اقدام به خرید ملک می کند، جلوگیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *