نحوه یافتن املاک با کاربری مختلط برای خرید و فروش

سرمایه گذاری جذاب در بازار مسکن

اکنون که می‌دانید چرا توسعه‌های با کاربری مختلط برای سرمایه‌گذاران جذاب هستند، چگونه این املاک را پیدا می‌کنید؟ خوب، ساده ترین رویکرد جستجو در لیست های موجود در بازار است. با این حال، یک راه استراتژیک تر برای انجام آن ممکن است جستجو برای لیست های خارج از بازار باشد.

اگر برای آن صبر داشته باشید، این شما را به سمت استخر بزرگتری از املاک و مستغلات باز می کند. استفاده از فهرست‌های خارج از بازار نیز می‌تواند به شما کمک کند تا واسطه‌ها را کنار بگذارید و از پرداخت هزینه‌های غیر ضروری اجتناب کنید. با بررسی های صورت گرفته توسط املاک دزتودی سایت‌های آنلاینی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند فهرست‌های داخل و خارج از بازار را جستجو کنید.

نحوه یافتن املاک با کاربری مختلط برای خرید و فروش

مزایا و معایب استفاده از ویژگی های مختلط

مانند هر استراتژی سرمایه گذاری، توسعه های با استفاده ترکیبی با مزایا و معایب خود همراه هستند. بیایید به برخی از بزرگترین مزایا و معایب که باید در نظر بگیرید نگاه کنیم.

طرفداران

بازار مستاجر متنوع:

 هنگامی که در ملک با کاربری مختلط سرمایه گذاری می کنید، اغلب مجموعه متنوع تری از مستاجران را خواهید یافت. این می تواند منجر به ایجاد جوامع پر جنب و جوش و جالب شود که ارزش ملک کل محله را بهبود می بخشد.

ریسک کمتر:

 به دلیل تقاضای زیاد برای خواص با کاربری مختلط، سرمایه گذاری با ریسک کمتری همراه است. همچنین سرمایه گذاری مطمئن تری است زیرا شما سرمایه گذاری خود را در چندین نوع ملک متنوع می کنید. با قرار ندادن تمام تخم مرغ های خود در یک سبد، در صورت از دست دادن مستاجر، درآمد زیادی از دست نخواهید داد.

راحتی:

 به دلیل دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، مغازه ها، محل کار و رستوران ها، املاک با کاربری مختلط برای مصرف کنندگان راحت تر است.

املاک و مستغلات پایدار:

املاک با کاربری مختلط در ایران برای محیط زیست مفید هستند و به طور کلی روشی پایدارتر برای زندگی و کار هستند. از آنجا که توسعه ها در یک منطقه متراکم تر فشرده می شوند، زمین و سایر منابع طبیعی را می توان حفظ کرد. و قابلیت پیاده‌روی بهبود یافته آلودگی را کاهش می‌دهد زیرا ساکنان مجبور نیستند به اندازه کافی از اتومبیل خود استفاده کنند.

ثبت درخواست وام خرید مسکن برای خانه اولی ها

منفی

مجتمع:

توسعه یک توسعه بزرگ با کاربری مختلط از جمله خرید، هتل ها، ادارات و ساختمان های آپارتمانی می تواند فرآیند بسیار پیچیده تری باشد که تکمیل آن یک سال یا بیشتر طول می کشد. و اگر ملک بد فکر شده باشد، این می تواند باعث درگیری بین ساکنان و صاحبان فروشگاه شود.

مدیریت سخت تر:

 برنامه ریزی این نوع پروژه پیچیده تر است، اما مدیریت آن می تواند چالش برانگیزتر باشد. ممکن است برای نظارت بر یک ملک به چندین مدیر ملک نیاز داشته باشید.

هزینه های اولیه اضافی:

 سرمایه گذاری در یک ملک با کاربری مختلط می تواند پرهزینه تر باشد. و اگر املاک نتوانند مستاجران و مشتریان جدید جذب کنند، ممکن است سود شما محدود شود.

یافتن گزینه‌های تامین مالی و وام مناسب:

 پیدا کردن وام‌دهنده‌ای که مایل به تامین مالی توسعه‌ای با کاربری مختلط باشد، سخت‌تر است، به خصوص اگر در بازار کوچک‌تری فعالیت می‌کنید.

پرسش‌های متداول درباره ویژگی استفاده مختلط

تفاوت بین یک ملک با کاربری مختلط و یک ملک تجاری مخلوط چیست؟

املاک با کاربری مختلط در ایران به املاکی اطلاق می شود که عمداً برای اهداف مختلف از جمله تجاری، مسکونی، خرده فروشی، اداری یا پارکینگ استفاده می شوند. به عنوان مثال، اگر یک مجتمع آپارتمانی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و کسب‌وکار در همان منطقه داشته باشید، این یک ملک با کاربری مختلط خواهد بود. در مقایسه، یک ملک تجاری مختلط از انواع مختلفی از املاک تجاری استفاده می کند.

مزایای استفاده از خواص ترکیبی چیست؟

سرمایه گذاری در توسعه های با کاربری مختلط مزایای زیادی دارد. انواع مختلف املاک اغلب مکمل یکدیگر هستند و گزینه های بیشتری را برای مستاجران مجاور فراهم می کنند. املاک با کاربری مختلط اغلب حس اجتماعی بیشتری را در بین ساکنان ایجاد می کند.

و به عنوان یک سرمایه گذار در تهران ، بازده شما احتمالاً در یک ملک با کاربری مختلط بسیار بیشتر خواهد بود. از آنجایی که این محله ها تقاضای زیادی دارند، می توانید اجاره بیشتری را دریافت کنید. و مستاجران تجاری شما انگیزه بالایی برای حفظ ملک خواهند داشت زیرا اگر این کار را نکنند، تجارت آنها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

مثالی از یک ویژگی با کاربری مختلط چیست؟

یک مثال خوب برای این امر می تواند یک ساختمان واحد باشد که انواع مختلف فضاهای تجاری و مسکونی را در خود جای داده است. برای مثال، می‌توانید رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و فضای اداری در سطح پایین‌تری داشته باشید. سپس می توانید از سطوح بالا برای ساختمان های آپارتمانی یا کاندو استفاده کنید.

سرمایه گذاری و خرید و فروش املاک اداری ، تجاری و مسکونی
چگونه یک ملک با کاربری مختلط را مدیریت می کنید؟

سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی ملک تنها آغاز راه است. پس از آماده شدن ملک، باید کار سخت یافتن مستاجر و مدیریت ملک را انجام دهید. شما می خواهید روی مدیران ملکی با کیفیت سرمایه گذاری کنید که در برخورد با مستاجران مسکونی و تجاری مهارت کافی دارند. و شما می خواهید قوانین محلی و قوانین منطقه بندی خود را در داخل و خارج بدانید تا از مشکلات در مسیر جلوگیری کنید.

خط آخر: املاک با استفاده ترکیبی، دارایی های سرمایه گذاران را متنوع می کند

یک ملک سرمایه گذاری با کاربری مختلط در تهران می تواند تعهد بزرگی باشد، اما سرمایه گذاری در آن مزایای زیادی دارد. به عنوان یک سرمایه گذار، احتمالاً از بازدهی بالاتری برخوردار خواهید شد و ممکن است مستاجرانی با کیفیت بالاتری پیدا کنید که انگیزه بیشتری برای نگهداری ملک دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *